וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף מתקן של חמאס בדרום רצועת עזה

יהושע בריינר, ניר יהב ורמי שני

19.3.2010 / 22:52

חיל האוויר תקף מתקן של חמאס באזור דהנייה סמוך לשדה התעופה הבינלאומי בדרום רצועת עזה. מקורות פלסטינים דיווחו על 14 פצועים. התקיפה מגיעה כתגובה על שיגור רקטת הקסאם היום לעבר ישראל

חיל האוויר תקף הלילה (שישי) מתקן של חמאס באזור דהנייה סמוך לשדה התעופה הבינלאומי בדרום רצועת עזה. מצה"ל נמסר כי הותקף מתקן אימונים של חמאס בנמל התעופה בדהנייה וכי הופצצו מספר מבנים. תקיפת חיל האוויר מגיעה בתגובה לשיגור רקטת הקסאם היום לעבר ישראל.

מקורות פלסטינים דיווחו כי 14 בני אדם נפצעו בתקיפה של חיל האוויר, שניים באורח בינוני עד קשה. לפי הדיווחים מעזה, חיל האוויר שיגר ארבעה טילים לפחות לעבר המבנים בשדה התעופה.

גורמים בעזה מסרו כי צוותי ההצלה הפלסטינים מתקשים להגיע אל הפצועים ולפנותם לבתי החולים. עדי ראייה בעזה הוסיפו כי מטוסי חיל האוויר עדיין חגים בגובה נמוך בשמי הרצועה ומעוררים חשש רב בקרב האזרחים.

בצהריים נפלה רקטת קסאם בשטח פתוח סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. הרקטה התפוצצה סמוך לבית עלמין של אחד הקיבוצים במועצה.

מאוחר יותר שני אופנוענים פלסטינים שנסעו בצפון הרצועה פתחו באש למספר כיוונים ביניהם לעמדה של צה"ל בנחל עוז. לא דווח על נפגעים ולא נגרם נזק. האופנוענים נמלטו במהירות לתוך השטח הבנוי ברצועה. הירי בוצע ממרחק רב מאוד, בין קילומטר לשניים והכוח לא השיב באש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully