וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובארק התאושש: צפוי לחזור בקרוב למצרים

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

19.3.2010 / 8:38

לדברי השר המצרי מופיד שיהאב, בריאותו של הנשיא המצרי, שעבר לפני כשבועיים ניתוח בגרמניה להסרת כיס המרה, "הולכת ומשתפרת מדי יום"

"נשיא מצרים חוסני מובארק צפוי לשוב תוך ימים ספורים למצרים" – כך אמר (שישי) השר המצרי מופיד שיהאב לעיתון הלבנוני 'אל-אחבאר'. לדבריו, בריאותו של הנשיא המצרי, שעבר לפני כשבועיים ניתוח בגרמניה להסרת כיס המרה, "הולכת ומשתפרת מדי יום".

שיהאב הוסיף ואמר כי כל הנהגת המדינה גילו אחריות גדולה בהיעדרות הנשיא וכי מובארק עקב אחר המתרחש. "ראש הממשלה אחמד נזיף בקשר הדוק עם מובארק והוא מעדכן אותו בכל העניינים החיוניים למדינה", אמר.

כזכור, אחרי גל השמועות סביב מצבו הבריאותי, הציגה השבוע הטלוויזיה המצרית קטע וידאו קצר של מובארק בבית החולים שבו הוא מאושפז בגרמניה. לפי הקטע נראה כי מובארק השיל ממשקלו מספר קילוגרמים. הוא נראה כשהוא לבוש בחלוק שחור ומשוחח עם שניים מרופאיו. הוא נראה גם מעט עייף וקולו לא נשמע.

התמונות שודרו לאחר שעיתוני האופוזיציה במצרים דרשו מאנשיו של מובארק להציג תמונות של הנשיא בן ה-81 הנמצא בכס השלטון כבר 29 שנים ברציפות. זאת משום שמאז שעבר את הניתוח בגרמניה, תמונתו לא הוצגה וקולו לא נשמע, והחלו לצוץ שמועות על מצבו הבריאותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully