וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדופיל מפתח תקווה הורשע בתקיפת 3 קטינים

18.3.2010 / 16:16

אורן חג'בי בן ה-20, הודה במסגרת עסקת טיעון בביצוע מעשה סדום, מעשה מגונה ותקיפה של ילדים בגילאי 8-12. חג'בי איים על הילדים שאם יספרו על המעשים יהרוג אותם ואת קרוביהם

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה הרשיע היום (חמישי) את אורן חג'בי, תושב העיר בן 20, שהודה במסגרת הסדר טיעון בביצוע מעשה סדום בנער בן 12, בניסיון למעשה מגונה בילד בן 8 ובתקיפה של ילד בן 11.

על פי כתב האישום המתוקן שהוגש נגד חג'בי, באמצעות עו"ד שרון משעל מפרקליטות מחוז מרכז, ניגש חג'בי אל הנער בן ה-12 שהלך לכיוון ביתו בשעת ערב. הוא שאל את הנער כיצד מגיעים לקניון, מפני שהוא אינו תושב המקום וביקש מהנער שילווה אותו עד לשם.

בשלב מסוים תפס חג'בי את הנער מאחור, סתם את פיו והוביל אותו לתוך פיר פנימי של בניין. הוא איים להרוג את הנער אם לא יציית לו, ואמר לו שהוא מחזיק באקדח. חג'בי אילץ את הנער לבצע בו מעשה מגונה, ואז ביצע בו מעשה סדום בכוח. הוא הורה לנער לתרץ את איחורו בפני אמו בכך שפגש בידידה ושוחח עמה. חג'בי איים על הנער שאם יתוודה בפני אמו, הוא יהרוג את שניהם, אולם לא יהרוג את אביו כדי "שיזכור את הימים הנוראיים".

המקרה השני שמתואר בכתב האישום התרחש כחצי שנה לאחר מכן. חג'בי הבחין בילד בסמוך לביתו. הוא תפס אותו, חסם את פיו וגרר אותו למחסן. הוא הצהיר בפני הילד על כוונותיו המיניות, וכשהילד החל לבכות ואמר שהוא לא רוצה, אמר לו חג'בי: " אתה רוצה לחיות או למות?". לאחר מכן ביצע מעשה מגונה לידו.

כמה ימים לאחר מכן הבחין חג'בי בנער בן ה-11 כשהגיע לפתח ביתו. הוא סיפר לו שיש לו חבר שנתקע במעלה הבניין, וביקש שיפתח עבורו את הדלת באמצעות האינטרקום. הקטין צלצל לביתו, אך אמו לא היתה בבית. חג'בי ביקש מהילד את מספר הטלפון של אמו, וניתק מיד.

לפתע, לפת חג'בי את הילד בכתפו, גרר אותו אל מאחורי הבניין והצמיד אותו לקיר. הילד החל לבכות, וחג'בי הורה לו לשתוק ולהוריד את מכנסיו. לאחר מכן איים לרצוח אותו עם סכין. הילד הצליח להכות את חג'בי ולברוח ממנו והחל לצעוק לעזרה. הוא החל לרדוף אחריו, אבל לבסוף נמלט מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully