וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הלילה: וול סטריט חתמה בעליות שערים

עומר רבין

17.3.2010 / 22:03

בבורסה בניו יורק מציינים את רצף העליות הארוך ביותר מאז חודש דצמבר. מדד המחירים לצרכן ונאום ברננקי שלחו את המדדים המובילים לעליות של כחצי אחוז

חגיגה בניו יורק: האופטימיות במשק האמריקאי נמשכת כאשר המדדים המובילים מוסיפים גם היום (רביעי) לערכם ועולים בשיעור של כחצי אחוז. בכך מציינים בניו יורק את רצף העליות הארוך ביותר מאז חודש דצמבר האחרון.

הדאו ג'ונס עלה היום ב-0.45% לרמה של 10,734 נקודות, מדד הנאסד"ק טיפס בשיעור דומה ל-2,389 נקודות ואילו מדד S&P500 המדרג את 500 החברות המובילות רשם עלייה נאה אף יותר של 0.6%.

לאווירה החיובית תרמו החלטת הריבית של הנגיד האמריקאי ברננקי אמש שהחליט להותיר את הריבית בארה"ב ברמת שפל היסטורית למרות סימני ההתאוששות - החלטה אשר מוסיפה לעודד את המשקיעים לבחור בשוק המניות כאפיק השקעה מועדף. בנוסף, פורסם היום בארה"ב מדד המחירים לצרכן שהצביע על ירידה של 0.6% בהוצאה הממוצעת בחודש פברואר ביחס לחודש שקדם לו. מדובר בירידה חדה יותר מזו שצפו אנליסטים בארה"ב.

ברננקי עצמו נאם היום בפני ועדת הבנקאות של הסנאט וקרא שלא לפגוע בסמכויות הבנק הפדרלי בראשו הוא עומד. ברננקי קרא לנבחרים בארה"ב שלא ליטול מידי הבנק המרכזי האמריקאי את סמכויות הפיקוח שלו על המוסדות הפיננסיים בארה"ב וטען כי הצעד חיוני להמשך הבטחת היציבות בכלכלה האמריקאית. נאומו זכה לתגובות חיוביות מצד הנוכחים - עובדה שתרמה גם היא לתחושת האופטימיות בקרב המשקיעים אשר מחפשים בימים אלה אחר סימני יציבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully