וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערביי ישראל הפגינו: "הסירו ידיכם מי-ם"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

17.3.2010 / 18:48

למרות הרגיעה היחסית באזור הר הבית, ממשיכים ערביי ישראל להפגין כאות הזהדהות עם ירושלים ומסגד אל-אקצא. המפגינים תקפו את מדיניות ישראל: "לא עוזבים את עמנו הפלסטיני"

עשרות ערבים ישראלים הפגינו הערב (רביעי) בכיכר המעיין בנצרת כאות הזדהות עם ירושלים ומסגד אל-אקצא ובמחאה על האירועים האחרונים שקרו בירושלים. המפגינים נשאו שלטים שבהם תקפו את המדיניות הישראלית: "הסירו את ידיכם מירושלים", "לא עוזבים את עמנו הפלסטיני ואת אל-אקצא וירושלים".

הפגנה קטנה יותר בהשתתפות פעילים בודדים התקיימה בעיר סכנין ביוזמת התנועה האיסלמית. משתתפי ההפגנה נשאו דגלים ירוקים ושלטים שעליהם נכתב "מסגד אל-אקצא הוא השורשים שלנו". עשרות פעילי "בני הכפר" הפגינו בסמוך לאום אל-פחם במחאה על המדיניות הישראלית בירושלים.

הבוקר פתחה המשטרה מחדש את מתחם הר הבית למבקרים בני כל הדתות. זאת בעקבות הערכת מצב שקיימה משטרת ירושלים. כוחות משטרה גדולים פרוסים במתחם. בנוסף, צה"ל הסיר הלילה את הסגר שהוטל על שטחי יהודה ושומרון. במקביל התרחשו הבוקר מספר עימותים אלימים ברחבי הגדה בין מפגינים פלסטינים לכוחות הביטחון אך האירועים הסתיימו ללא נפגעים או נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully