וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוביץ' מנפיק את סמייל ב-400 מיליון שקל

אמיתי זיו

17.3.2010 / 14:32

החברה, המחזיקה בבזק, מצויה במהלך של הנפקה פרטית בצורת מכרז בהתאם לביקושי השוק. עד כה ישנם ביקושים ערים למנייה, שעלתה מהבוקר ב-5%

חברת סמייל, המחזיקה בבזק נמצאת כרגע במהלך הנפקה פרטית, במהלכה החברה מתכוונת לגייס עד 400 מיליון שקל. 300 מיליון מתוכם יירכשו על ידי אינטרנט זהב, שלמעשה באמצעות ההנפקה מזרימה כסף לחברה הבת, ו-100 מיליון שקל נוספים יירכשו על ידי גופים מוסדיים.

סמייל, החברה המחזיקה בבזק, היא כבר לא חברת האינטרנט שעברה לידי יוסי מימן והפכה לפרטית, ולכן, לפני ההנפקה החליפה החברה את שמה לבי תקשורת בע"מ.

מדובר בהנפקה פרטית לגופים מוסדיים והחתמים שלה הם IBI כגוף מוביל, וכן לידר-חיתום וחברת גיזה-זינגר-אבן.

ההנפקה היא בצורה של מכרז בהתאם לביקושי השוק. עד כה ישנם ביקושים ערים למניה, שעלתה מהבוקר ב-5% וכרגע המחזור היומי שלה עומד על 15 מיליון שקל, מול מחזור יומי ממוצע של 11 מיליון שקל. מרבית הביקושים בהנפקות מסוג זה מגיעים לקראת סיום המסחר כך שמחזור העסקות בנייר צפוי לגדול עד סוף היום.

בי תקשורת מוחזקת מתחת לאינטרנט זהב. האחרונה מחזיקה ב-75% בבי תקשורת ועל מנת לשמור על האחזקה שלה תרכוש בעצמה 300 מיליון שקל בהנפקה. מטרת הגיוס של בי תקשורת היא להגדיל את הנזילות של החברה שהידלדלה אחרי רכישת בזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully