וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קצין צילם שוטרות בתאי הלבשה

איילה חננאל

16.3.2010 / 20:25

קצין סיור ממרחב איילון חשוד שהתקין מצלמות בתאי ההלבשה של חדר הכושר בתחנה וצילם את חברותיו לעבודה. זהו השוטר השלישי מהמרחב שנחקר בשנה החולפת בחשד לעבירות מין

קצין סיור ממרחב איילון במשטרה עוכב היום (שלישי) לחקירה על ידי אנשי המחלקה לחקירות שוטרים בחשד שהתקין מצלמה נסתרת תאי הלבשה של שוטרות. במח"ש חושדים כי המצלמות שהוצבו בחדר הכושר בתחנה שבה משרת השוטר, תיעדו את השוטרות בעת שהחליפו בגדים. בתום החקירה הוא שוחרר למעצר בית.

זהו השוטר השלישי ממרחב איילון שנחקר בשנה החולפת בחשד לעבירות מין. בימים אלה שוקלת הפרקליטות אם להגיש כתב אישום נגד שוטר אחר במרחב שנחקר בחשד לעבירות מין וטוהר המידות. לפי גורמים במח"ש, עובדת זרה שמועסקת במכון ליווי, הבינה שאם לא תיענה לדרישתו לקיים עמה יחסי מין, יפעל השוטר לגירושה מהארץ.

לפני שבעה חודשים הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד עופר קורן, סגן מפקד יחידת הסיור במרחב איילון במשטרה, בגין ביצוע אונס ומעשים מגונים בשתי חיילות ששירתו כשוטרות. שתי המתלוננות הן חיילות בשירות סדיר ששירתו כשוטרות בתחנה בה עובד קורן. קורן נאשם כי אנס וביצע מעשים מגונים באחת החיילות וביצע מעשים מגונים בשנייה.

שתי החיילות התלוננו כי במשך תקופה ארוכה נהג קורן להטרידן מינית ואף אנס אחת מהן. את התלונות הגישו החיילות לאחר שאחת מהן גוללה בפני קצין ביחידה את מסכת ההטרדות המיניות שלכאורה ביצע בה קורן ואף סיפרה כי ידוע לה על חיילת אחרת שנפלה קורבן למעשיו.

  • עוד באותו נושא:
  • שוטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully