וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל פרטנר דוד אבנר פורש מתפקידו

עומר רבין

16.3.2010 / 17:02

אחרי יותר משלוש שנים כמנכ"ל חברת הסלולר, הודיעה היום החברה כי אבנר יעזוב את תפקידו באוקטובר הקרוב וימונה לסגן יו"ר פעיל בחברה. יוחלף ע"י המשנה למנכ"ל אלי גליקמן

נמשכים השינויים בפרטנר ביום שלאחר כניסת הבעלים החדש אילן בן דב לתפקיד יו"ר החברה: מנכ"ל החברה מאז ינואר 2007, דוד אבנר, צפוי לעזור את תפקידו בחודש אוקטובר הקרוב אחרי קרוב לארבע שנים בתפקיד אליו נכנס בתחילת 2007. קודם לכן שימש אבנר כמנהל ההנהלה וכסגנו של המנכ"ל הקודם עמיקם כהן. עם פרישתו ימונה לסגן יו"ר הדירקטוריון ויהיה אמון על הפיתוח האסטרטגי של החברה.

בהודעה מיוחדת ששיגרה היום חברת הסלולר לבורסה בת"א נאמר כי אבנר יוחלף על ידי המשנה למנכ"ל, אלי גליקמן. אבנר עצמו יזכה בהתאם לחוזה ההעסקה עימו ל"שנת הסתגלות" עם פרישתו וכן למענקי שימור ולבונוס מיוחד בגובה של משכורת חודשית וחצי עבור כל שנה בחברה.

בהתייחס לחילופי המנכ"לים אמר היום יו"ר החברה אילן בן דב: "תחת הנהגתו של דוד אבנר, פרטנר הגיעה להישגים חסרי תקדים... חיזקה את מעמדה בשוק הסלולר, התרחבה לתחום התקשורת הקווית וביססה את היסודות לצמיחה עתידית. מר אלי גליקמן הוא בחירה מצויינת המעידה על עומק משאביה הניהוליים של פרטנר - הוא מביא עימו הבנה עמוקה של הארגון התפעולי של פרטנר, אשר יחד עם כישורי הניהול המצויינים שלו צפוי להוביל את החברה לגבהים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully