וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נטפלים לקובי פרץ מפני שהוא מפורסם"

גלעד גרוסמן ועינב שיף

16.3.2010 / 18:43

בית משפט השלום בירושלים שחרר בתנאים מגבילים את הזמר החשוד בביצוע עבירות מס במיליוני שקלים. השופט קבע כי קיים חשד סביר בעניינו של פרץ. יחצ"ניתו: "עושים קמפיין ציבורי על גבו של פרץ"

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

הזמר קובי פרץ, החשוד בביצוע עבירות מס במיליוני שקלים, שוחרר היום (שלישי) ממעצר בתנאים מגבילים. זאת לאחר ששופט בית משפט השלום בירושלים, כרמי מוסק, קבע שחומר החקירה בעניינו מקיים חשד סביר. פרץ נדרש להפקיד 50 אלף שקל ולחתום על התחייבות עצמית בסך מיליון שקל.

כמו כן, נאסר על פרץ לצאת מהארץ בחצי השנה הקרובה, ושתי מכוניות השייכות לפרץ ולאשתו, עוקלו על ידי המדינה. בנוסף, מעצרו של אמרגנו של פרץ, יוחאי יעיש, הוארך ביומיים בשל רצון לחקור אותו לעומק והחשש שהוא ישבש הליכי חקירה.

בבקשה למעצר שהגישה רשות המסים לביהמ"ש נכתב כי בסך הכל חשודים הזמר ואמרגנו בהשמטת הכנסות בסכום כולל של לא פחות מ-5 מיליון שקלים. בנוסף, נטען כי פרץ הסתיר מחוקי מס הכנסה כספת הרשומה על שמו באחד הבנקים - זאת על אף שנשאל במפורש האם יש לו כספת והשיב בשלילה. בתום חקירה נפרצה הכספת על שמו ובה נמצאו למעלה מ-300 אלף דולר, כ-10,000 יורו במזומן וכ-180,000 שקלים. הכספת הוחרמה ע"י רשויות המס. כאשר נשאל מאוחר יותר פרץ בחקירתו על הכספת ועל הסיבות בגינן הכחיש את קיומה - בחר לשמור על זכות השתיקה.

פרץ נעצר ונחקר לראשונה אתמול ע"י פקחי רשות המסים בחשד להעלמת הכנסות מהופעות. על פי החשד, פרץ לא דיווח על הכנסותיו בסך של מאות אלפי שקלים. גם אמרגנו של פרץ נחקר תחת אזהרה, ובימים הקרובים ייחקרו גם חברי הלהקה בחשדות של העלמות מס. פרץ שוחרר אמש לביתו בתנאים מגבילים. הוא מכחיש בשלב זה את הטענות נגדו. נציגי רשות המסים אמר בדיון כי מדובר בחשד לביצוע עבירות מס בהיקף של מיליוני שקלים מצד פרץ, בסיוע אמרגנו ואחרים.

אשת יחסי הציבור המייצגת את פרץ, שרית בירן, אמרה כי "רשות המסים החליטה לעשות קמפיין יחסי ציבור על הגב של פרץ. כנראה שברשות המיסים הבינו שמדובר בזמר הכי מבוקש תקשורתית בארץ. אני יכולה להודות שהם עשו בחירה נכונה, אבל 'מבצע קובי פרץ' בשלב זה הסתיים. הם לקחו 48 שעות של רעש. מאד קשה להיות זמר וטאלנט מצליח בעם ישראל, עולם הזוהר לא זוהר בכלל".

פרקליטו של פרץ, עורך הדין חיים לוי, אמר לאחר הדיון כי רשות המסים רצתה לעצור את הזמר, אולם בית המשפט קיבל את עמדתו ושחרר אותו ממעצר. "קובי מכחיש הכל, ואני מניח שאחרי שהנושא ייחקר כל החשדות יתפוגגו, והראיה לכך היא שאנחנו בדרך הביתה והערב הוא כבר יופיע".

עדכון ראשון: 15:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully