וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ בן ארי חושב שאובמה הוא סוכן של אש"ף?

פנחס וולף

16.3.2010 / 13:49

בלשכתו של ח"כ מהאיחוד הלאומי תלוי פוסטר של הנשיא האמריקאי עם נסיך סעודי, ומעל מתנוסס הכיתוב: "זהירות, סוכן של אש"ף בבית הלבן". ח"כ בן ארי: "הגיע הזמן להוריד המסכות"

בכנסת יש מי שתוקף בצורה חריפה את נשיא ארצות הברית ברק אובמה, אבל ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) הוא ללא ספק המבקר התקיף ביותר שקם לאובמה בבית הנבחרים הישראלי עד כה: היום (שלישי) תלה בן ארי במשרדו בכנסת פוסטר שבו מצולם נסיך סעודי מעניק מדליה לאובמה. מעל התמונה ישנו צילום של דגל אש"ף, שעליו כתוב: "זהירות! סוכן אש"ף בבית הלבן!".

בן ארי אמר לוואלה! חדשות כי, "אנחנו אחרי פורים. בזמן של הסרת המסכות יש עוד מי שמשלה עצמו שאובמה מתנהג באופן אובייקטיבי, אך כדי לדעת להתמודד נכון צריך לדעת עם מי יש לנו עסק – עם נשיא פרו איסלמי, שהאינטרסים של ארגוני טרור שונים חשובים לו יותר מאינטרסים חיוניים של מדינת ישראל". בן ארי פנה להנהגת ישראל והוסיף: "כדאי שהמנהיגות שלנו תפנים את העניין ותפסיק להשלות עצמה שמדובר בידידות. בעולם החזק מכבד את החזק. מי שמשפיל עצמו, לא רק שיירדו עליו, גם יבעטו בו. כדי שיכבדו אותנו, ראוי שנעמוד על עקרונותינו".

עניין תליית הפוסטר נודע לאחר שהבוקר מספר סטודנטים נפגשו עם בן ארי, ואחד מהם הוציא הודעה לאחר מכן, ובה הוא חשף את הפרשיה. בהודעת הביפר שהסטודנט שלח נכתב: "ההסתה הגיעה לכנסת. בלשכתו של ח"כ בן ארי תלויה מודעה המבזה את אובמה. לא מבין איך בכנסת נותנים לו לתלות מודעה המבזה את הנשיא האמריקאי".

בן ארי אמר בתגובה לדברים כי, "יש כאלה הרואים בזה הסתה, כי האינטרסים שלהם זהים לשל אובמה. מן הסתם באוניברסיטת תל אביב, שמחאו כפיים לביידן כאשר הוא תקף את ישראל על הבניה בירושלים, רואים בזה הסתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully