וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי פחימה בפתיחת משפטו: "אני חף מפשע"

גלעד גרוסמן

16.3.2010 / 13:08

משפטו של פחימה, הנאשם ברצח ובביתור גופותיהן של בתו ובת זוגו, נפתח בביהמ"ש בת"א. פחימה כופר בהאשמות נגדו: "אני לא יודע מה אני עושה פה".

הבוקר (שלישי) נפתח בבית המשפט המחוזי בתל אביב משפטו של "מבתר הגופות", אלי פחימה, הנאשם ברצח בת זוגו, ביאטריס רודוב, ובתה דניס, ובביתור גופותיהן. פחימה כפר באישומים, ואמר בדיון: "אני חף מפשע, אני לא יודע מה אני עושה פה".

לפי כתב האישום, שהוגש בספטמבר אשתקד באמצעות עו"ד דפנה וכניש מפרקליטות מחוז תל אביב, לא ברור היכן רצח פחימה את רודוב ובתה, אך ההערכה היא כי הרצח בוצע בדירתן של השתיים. לאחר הרצח ביתר את גופותיהן, שנמצאו כרותות ראש וגפיים. גופתה המבותרת של ביאטריס נמצאה בפח אשפה ברמת גן, אותו הצית פחימה, ואילו זו של דניס בנחל אלכסנדר, יחד עם אחת מרגלי אמה. מכיוון שראשיהן של הקורבנות לא נמצאו עד היום, לא נקבעה סיבת מוות רשמית. פחימה נאשם גם בשיבוש הליכי משפט, מרמה וזיוף.

בתשובה לכתב האישום, שהגישו פרקליטיו של פחימה, עורכי הדין מנחם רובינשטיין ואורן שפקמן, מכחיש פחימה את האישומים נגדו. הוא טוען שניהל מערכת יחסים רומנטית עם רודוב במשך מספר שנים, ולן בדירתה פעמיים – שלוש בשבוע. הוא גם דוחה את טענת הפרקליטות, לפיה גנב את ארנקה של רודוב לאחר הרצח, זייף את חתימתה על צ'ק בסך עשרת אלפים שקל ופדה אותו. במענה לכתב האישום נטען כי רודוב היא זו שמסרה לו את הצ'ק, וגם כי נהגה למסור לו כספים מעת לעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully