וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפתוח את החלונות אחד אחד

16.3.2010 / 11:35

בדומה לאייפון, גם מערכת ההפעלה Windows Phone 7 של מיקרוסופט לא תתמוך במולטי-טאסקינג

דווקא בימים בהם נפוצה שמועה שהדור הרביעי של האייפון יכיל סוף סוף את אפשרות המולטי-טאסקינג הכה מתבקשת, נודע כי אפשרות זאת לא תהיה כלולה ב-Windows Phone 7 העומדת לצאת. מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט אמורה להפוך אותה לשחקן רציני בשוק הסמארטפונים, ואלו שהספיקו להציץ בה היו מלאי תשבוחות.

אך כעת, כאמור, מתברר שכמו באייפון, גם ב-Windows Phone 7 ניתן יהיה להריץ ברקע רק את שירותי הליבה של המכשיר – אפשרות לשיחות טלפון ונגן מוזיקה מובנה - בעוד שתוכנות צד שלישי יצטרכו לפעול כל אחת בתורה. הסיבה: אפליקציות שרצות ברקע גומרות במהירות את סוללת המכשיר. "אנחנו מתייחסים קודם כל לחוויה הכוללת, ולכן מונעים מולטי-טאסקינג, כדי לתמוך בחיי סוללה ארוכים ובחווית משתמשת טובה", אמר צ'רלי קינדל, מנהל המוצר של Windows Phone במיקרוסופט. בועידה שהתקיימה בלאס וגאס בשבוע שעבר הוסיף קינדל כי המכשיר גם לא יאפשר תקשורת בין אפליקציות שונות המותקנות בו או עדכונים אוטומטיים לאפליקציות. שוב בדומה לאייפון, גם כאן יוכלו התוכנות להירכש רק דרך החנות של החברה, שתסנן ותאשר אותן מראש.

בניגוד למכשיר החדש של מיקרוסופט ולאייפון של אפל, פלטפורמת אנדרואיד של גוגל תומכת במולטי-טאסקינג, וכך גם זו של פאלם. משתמשים של שתי מערכות מתחרות אלו אכן התלוננו על זמן הסוללה הקצר, הנגרם בין השאר עקב הפיצ'ר, אך בשתיהן ניתן לסגור אפליקציות הרצות ברקע כאשר מעוניינים בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully