וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכני הביטוח מעדיפים הראל

נועם בר

16.3.2010 / 13:15

"חברת הביטוח הראל היא החברה הכי טובה עבור סוכני הביטוח" - כך קובע סקר שביעות רצון שעשתה לשכת סוכני הביטוח. במקום האחרון - חברת מנורה

"חברת הביטוח הראל היא החברה הכי טובה עבור סוכני הביטוח בתחום ביטוחי החיים, הפנסיה, הבריאות והסיעוד" - כך קובע סקר שביעות רצון שעשתה לשכת סוכני הביטוח בקרב מדגם מייצג של 600 סוכנים. הסקר בדק 11 קריטריונים שונים הכוללים את השירות שמעניקות חברות הביטוח לסוכן, כמו טיפול בתביעות של מבוטחים, זמינות החברה לסוכנים ומקצועיות עובדי החברה. בנוסף, נבדקה מדיניות החברה בכל הקשור לשירותי המחשוב שהן מעניקות לסוכנים, והוגנות העמלות שהן נותנות להם.

הראל שהובילה עם 65% שביעות רצון בתחום ביטוח החיים והפנסיה, בלטה ב-8 קריטיונים, בפרט במהירות הטיפול בתביעות, בזמינות לסוכנים, במקצועיות וביחס האישי של עובדיה לסוכנים איתם היא עובדת. מגדל שסיימה במקום השני בסקר, עם 56% שביעות רצון, בלטה בשירותי המיחשוב שלה. אחריהן מדורגות הפניקס וכלל ביטוח, כאשר בתחתית הדירוג נמצאת מנורה עם 34% שביעות רצון בלבד.

הארי קלמן מנכ"ל מנורה, הסביר ל-TheMarker את ממצאי הסקר: "היו לנו בעיות בממשק בין מנורה לקרן הפנסיה מבטחים, זה השליך על השירות שקיבלו הסוכנים. בחודשים האחרונים עבדנו כדי לתקן את זה, כשעד יולי הבעיות אמורות להיפתר לחלוטין".

הראל מובילה גם בסקר שביעות הרצון בכל מה שקשור לתחום ביטוחי הבריאות והביטוח הסיעודי, עם 81% של שביעות רצון, כאשר גם כאן מנורה משתרכת מאחור עם 47% בלבד.

במקביל בדק הסקר את שביעות רצון הסוכנים מבתי ההשקעות המובילים - כלל גמל, פסגות ואקסלנס - בכל מה שקשור לפעילות הגמל שלהם. הסקר בדק היבטים כמו שקיפות מידע, קליטת נתונים, תשלום עמלות וזמינות. כאן מובילה כלל גמל עם 77% של שביעות רצון. כאשר בית ההשקעות פסגות נמצא במקום השני עם 71% ואקסלנס עם 55% בלבד. נתון אחר שעולה מהסקר הוא שהסוכנים עובדים בעיקר עם שישה בתי השקעות: כלל גמל, פסגות, אקסלנס, דש, אלטשולר-שחם ומיטב.

לתוצאות סקר שביעות הרצון ישנה השפעה גדולה על חברות הביטוח איתן בוחרים הסוכנים לעבוד. עובדה שמשפיעה בעקיפין על הצלחת החברות למכור פוליסות ולגייס כספים פנסיוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully