וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד זרוע היבשה מסתפר ועוצר את התנועה

16.3.2010 / 11:05

בזמן שמפקד זרוע היבשה בצה"ל האלוף סמי תורג'מן הסתפר בתל אביב, רכבו חסם את הנתיב הימני ברחוב אבן גבירול, לפני מעבר חציה. דובר צה"ל: "הנהג השתהה מספר דקות"

רכבו של מפקד זרוע היבשה בצה"ל, האלוף סמי תורג'מן חסם אתמול (שני) נתיב תנועה ברחוב אבן גבירול בתל אביב בזמן שזה שהה במספרה סמוכה. סמוך לשעה 10:00 בבוקר, עובר אורח שהיה במקום, הבחין בקצין צה"ל בדרגת אלוף יוצא מרכבו מסוג טויוטה ופונה למספרה, כשרכבו חוסם את נתיב התנועה הימני, בעוד נהגו יושב ברכב וממתין לו.

החנייה האסורה תועדה במצלמה סלולרית, כשהבחין אחד מעובדי המספרה בנעשה הוא פנה לעבר נהגו של האלוף שהמתין בתוך הרכב ואמר לו – "סע, סע, אתה לא רואה שמצלמים אותך?" עובד המספרה פנה גם לצלם בניסיון לנקות את האלוף ואמר "זה לא הוא, זה הנהג שלו".

עם קבלת התמונות פנתה מערכת וואלה! לדובר צה"ל. התברר כי מפקד זרוע היבשה האלוף סמי תורג'מן, שבעברו שימש כמפקד חטיבת שריון, קצין שריון ראשי וראש אגף המבצעים במטכ"ל, כבר לא משתמש בשירותי עיצוב השיער הצה"ליים. נהגו של תורג'מן, הכפוף לפקודותיו, חוסם נתיב תנועה מרכזי בשעות הבוקר העמוסות, במקום לחפש חניה חוקית או מקום ראוי לעצור בו.

רחוב אבן גבירול נמצא כעת בשיפוצים, ובשל כך חלקו לא מסומן באבני שפה בצבע אדום-לבן, אולם רכבו של האלוף בחר לעצור באמצע כביש, כאשר ברור כי זהו מקום אסור לעצירה, ובטח לא כזה שמיועד לחניה.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "הקצין ירד מהרכב, הנהג השתהה שם עוד מספר דקות אשר בסיומן החנה את הרכב במקום המיועד לכך, לאורך כל הזמן שהה הנהג ברכב ולא השאיר את הרכב באדום-לבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully