וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנג' רוכשת את פורטל תפוז

אמיתי זיו

16.3.2010 / 10:13

בכירים בשתי החברות כבר החלו לקדם את המהלך. מדובר בעסקה "בתוך הבית" - תפוז שייכת לאילן בן דב, שלאחרונה רכש את פרטנר וכעת רוצה למזג את הפורטל עם חברת הסלולר

חברת הסלולר פרטנר מתקרבת לרכישת פורטל תפוז אנשים. בכירים בשתי החברות כבר החלו לקדם את המהלך. מדובר בעסקה "בתוך הבית" - תפוז שייכת לאילן בן דב, שלאחרונה רכש את פרטנר וכעת רוצה למזג את הפורטל עם חברת הסלולר. פרטנר מפעילה פורטל משלה - orangetime - לסרטים וסדרות, וכנראה שבן דב מוצא סינרגיות עם הפורומים באתר תפוז.

תפוז היא חברה בורסאית שנסחרת בשווי שוק של 45 מיליון שקל, וסאני מחזיקה בה 67%. על פי כך, העסקה תנוע סביב מחיר של כ-30 מיליון שקל. תפוז סיימה את שנת 2009 עם הכנסות של 41 מיליון שקל, שיפור תוצאה של 8% משנת 2008. החברה דיווחה על רווח תפעולי של 5.2 מיליון שקל ורווח נקי של 2.1 מיליון שקל.

כבר בדו"חות מסרה תפוז כי ייתכן שהחברה תרכש, אך לא נמסרה זהות הקונה. מלבד אתר הפורומים, מפעילה תפוז את אתר הוידאו הישראלי Flix, וכן את BlogTV. לחברה גם זרוע פיתוח לאינטרנט וכן זרוע פיתוח לאפליקציות בתחום הסלולר.

על פי סקר TIM האחרון, מלבד גוגל ופייסבוק, תפוז נמצאת במקום ה-10 מבין אתרי האינטרנט הישראליים עם חשיפה של 18.9% מבין הגולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully