וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנרב הקפיצה מחיר דירה ב-400 אלף ש"ח?

רנית נחום-הלוי

16.3.2010 / 8:30

לטענת בני זוג, החברה העלתה את מחיר הדירה שהתכוונו לרכוש מ-1.8 מיליון שקל ל-2.15 מיליון שקל תוך 10 ימים בלבד, שעה שהתלבטו אם לרכוש אותה

בני זוג הגישו בקשה לבית המשפט המחוזי מרכז לאסור על חברת מנרב למכור דירה בפרויקט מנרב הצעירה שהיא משווקת בראשון לציון. לטענתם, מנרב העלתה את מחיר הדירה שהתכוונו לרכוש מ-1.8 מיליון שקל ל-2.15 מיליון שקל תוך 10 ימים בלבד, שעה שהתלבטו אם לרכוש את הדירה. החברה טוענת כי עליית המחירים נעשתה במסגרת תחשיב חדש שביצעה. לפני כשבועיים הוציא בית המשפט צו מניעה זמני נגד מנרב שאוסר עליה למכור את הדירה. אתמול הסתיימו דיוני ההוכחות והסיכומים בבית המשפט, אך טרם התקבלה החלטה בעניין.

באמצע ינואר התעניינו תומר ועינב יוגב, זוג ישראלים השוהים בארה"ב, בדירה בפרויקט ונעזרו בבן משפחתם, שי עברון, שרכש קודם לכן דירה במקום. עברון, כך עולה מכתב התביעה שהוגשה על ידי עו"ד גדי ירדני ממשרד ירדני-אמיראס, חתם ב-18 בינואר בשם משפחת יוגב על כתב בקשה לרכישת דירה בפרויקט תמורת 1.8 מיליון שקל. יומיים לאחר מכן הוא קיבל הודעה כי פרטי העסקה אושרו על ידי החברה.

בהמשך התפנה עברון לטפל במסמך ייפוי הכוח שעבר, בין היתר, בחינה של עורך דין המשפחה השוהה בחו"ל, כך שמנרב קיבלה את המסמך ב-27 בינואר. במקביל, ערך עברון שינויים לנספח חוזה המכר והעביר אותם לחברה, אך התשובה בוששה להגיע.

"מהחברה נמסר כי מנכ"ל מנרב, דרור קוזניצקי, יהיה מוכן לחתום על הסכם רכישת הדירה רק אם מחירה יועלה ל-2.2 מיליון שקל", נכתב בכתב התביעה. "למבקשים חשש כבד כי המשיבה מציעה את הדירה לאחרים. מנרב נהגה בגסות רוח, חוסר תום לב ותכסיסנות כשניסתה לקבל 400 אלף שקל נוספים. בהתנהלותה יש משום ניסיון לסחוט את בני הזוג, לקבל כספים שלא מגיעים לה ולהתעשר שלא כדין".

בתשובה שהגישה מנרב לבית המשפט, היא טוענת כי עברון מנסה לכסות על מחדליו בכך שלא חתם במועד על הסכם המכר. משחלף המועד, טוענת החברה, אבדה למבקשים הזכות לרכוש את הדירה במחיר שנקבע. "לרשות המבקשים עמד שבוע שבו יכלו לחתום על ההסכם, אך בשלב זה החל עברון להשמיע הסתייגויות לנוסח ההסכם. בינתיים ערכה החברה תחשיב מחירים של הדירות שהיא משווקת ומצאה כי ערך השוק של הדירה עלה ויש לתמחרה מחדש".

ממנרב נמסר כי "אתמול הסתיימו הדיונים בביהמ"ש ואנו ממתינים להחלטת השופטת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully