וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוצר למפעל הפיס: הגבילו את הפרס הראשון

אלון שן

15.3.2010 / 20:46

המשרד קבע כי החל מה-1 באפריל לא יעלה הפרס הראשון בהגרלות הלוטו של מפעל הפיס על 28 מליון ש"ח וב"דבאל לוטו" על 56 מליון ש"ח. במידה ויצטברו כספים - יגדלו הפרסים המשניים

משרד האוצר קבע אתמול (שני) כי החל מה-1 באפריל לא יעלה הפרס הראשון בהגרלות הלוטו של מפעל הפיס על 28 מליון ש"ח וב"דבאל לוטו" על 56 מליון ש"ח.

עוד הוחלט כי במידה ויצטברו כספים בשל אי זכייה בפרס הראשון יגדלו הפרסים המשניים. כמו כן, דרש משרד האוצר ממפעל הפיס להקפיד על פרסום הוגן ומתון של ההגרלות.

בנוסף הנחה משרד האוצר את מפעל הפיס לגבש תוכנית הגרלות חדשה שבה יוגדלו הסיכויים לזכייה. התוכנית החדשה תוגש למשרד האוצר עד לחודש אוגוסט 2010 ותיבחן על ידי המשרד לרבות הכנסת שינויים אפשריים שמפעל הפיס יתבקש לעשות בה.

עוד נמסר מהאוצר: "ניסיונות העבר מלמדים כי ככל שהפרס הראשון גדל, עולים באופן משמעותי כמות הטפסים הנשלחים ללא כל קשר עם סיכויי הזכייה, דבר הפוגע בעיקר בשכבות החלשות. הגבלת הפרס הראשון, הרחבת הפרסים המשניים, הגדלת סיכויי הזכייה והפרסום המתון צפויים להביא לכך שרמת ההשתתפות בהגרלות תהייה סבירה יותר כמו גם לחלוקה הוגנת יותר של הזכיות".

ממפעל הפיס נמסר בתגובה: "מפעל הפיס ומשרד האוצר מצויים במהלכו של משא ומתן. אנו תמהים על התנהלות האוצר שהעביר את תגובתו לאמצעי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully