וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות ערערה על זיכוי נאשם בפדופיליה

15.3.2010 / 16:17

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגש ערעור בעקבות זיכויו של אחד הנאשים בפרשת הפדופילים שנחשפה בתוכנית תחקירים בטלוויזיה. הפרקליטות: "הזיכוי מושתת על אדני יסוד רעועים"

הפרקליטות ערערה לבית המשפט המחוזי בתל אביב על זיכויו של אחד הנאשמים בפרשת הפדופילים שנחשפה לפני כשנתיים בתוכנית התחקירים "ילדות בסכנה" בערוץ 10. לפני כחודש וחצי זוכה הנאשם בבית משפט השלום בתל מעבירות של הטרדה מינית וניסיון למעשה מגונה, לאחר שבכתב האישום נגדו נטען שיצר קשר עם תחקירנית של הערוץ שהתחזתה לנערה בת 13, יזם עמו שיחות בעלות אופי מיני ואף הגיע לבית ה"נערה" כדי להיפגש עמה, ושם נעצר.

השופט דן מור זיכה אותו בטענה שהוא הודח על ידי אנשי הערוץ, ולכן הוא זכאי בשל הגנה מן הצדק. בהכרעת הדין כתב השופט מור: "התחקירנית ניצלה את פגיעותו של הגבר לתשוקתו המינית. הקשר באינטרנט הוא וירטואלי, קל להתמסר לפנטזיה. התחקירנית מנצלת חולשה אנושיות זו, וממשיכה בשיחות ארוכות, אינה מגלה כל התנגדות, 'זורמת' לכיוון רמזים מיניים - וראה זה פלא, הנאשם נלכד בפח".

הזיכוי גרר כעס רב בקרב הפרקליטות. בערעור, עליו חתומה פרקליטת המחוז רות בלום-דוד, נטען שהזיכוי "מושתת על אדני יסוד רעועים", וכי בית משפט השלום קבע עובדות שנעדרות ביסוס בחומר הראיות. לטענת הפרקליטות, המשיב הוא זה שיזם את ביצוע העבירות, ולא היתה הדחה מצד הערוץ. בערעור נטען שהתחקירנית יצרה יחסי אמון עם הנאשם מפני שללא היענות מינימאלית לא יכלה לבצע את משימתה. אולם אין בכך "הטמנת פח" או שידול מתוחכם כפי שנקבע בזיכוי. עוד נטען בערעור, שבהכרעת הדין טעה השופט מור בכך שקבע שהנאשם אינו פדופיל וכשקבע כי לא נעשתה הטרדה מינית של ממש.

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully