וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את בתו החורגת במשך 7 שנים

15.3.2010 / 10:21

לפי כתב האישום האב אנס וביצע מעשים מגונים בבתו החורגת כמעט מדי יום מאז היתה בת 10. "הנאשם ביצע עבירות מין חמורות ביותר והפך את הנערה לפילגשו"

לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגש היום (שני) כתב אישום נגד תושב מרכז הארץ, בן 46, הנאשם בעבירות מין בבתו החורגת. הגבר נאשם באונס, ביצוע מעשי סדום וביצוע מעשים מגונים בבתו החורגת במשך שבע שנים, מאז שהיתה בת 10.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין מיכל מזור-קולר מפרקליטות מחוז מרכז, האב נישא לאמה של הילדה כשהיא היתה בת 3, ולבני הזוג נולדו שני ילדים משותפים.

בכתב האישום נטען, שבשנת 2003, עוד לפני שמלאו לילדה 11 שנים, החל אביה החורג לבצע בה מעשים מגונים. מעשיו הסלימו עד שלבסוף אנס אותה. האב המשיך במעשיו עד לפני כחודש, בתדירות של מספר פעמים בשבוע. הוא נהג לאנוס אותה, לבצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים בבית או במכוניתו.

בשלב מסוים סיפר הנאשם לאחיינו על כך שהוא מקיים יחסי מין עם בתו. האחיין המזועזע סיפר על כך לאמה של הילדה, שהצליחה במאמצים רבים לשכנע אותה לספר לה על המעשים. מיד לאחר שסיפר לאחיינו על המעשים, הנאשם אשפז את עצמו בבית החולים גהה. רק לאחר שנקבע שהוא כשיר לעמוד לדין הוחלט להגיש נגדו כתב אישום.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "לאורך שנים ארוכות, מאז היתה כבת 11 בלבד, ביצע בה המשיב עבירות מין חמורות ביותר והפך אותה, למעשה, לפילגשו", נכתב בבקשת המעצר. "המשיב מעל באופן בזוי באמון שניתן בו, השתלט על גופה ונפשה של הקטינה וניצל אותה לסיפוק צרכיו המיניים. תעוזתו של המשיב, אשר ביצע במשך שנים את מעשיו, בתדירות כמעט יום-יומית, בבית ובמכוניתו, מצביעים על כך שאין הוא מסוגל לשלוט ביצריו ואין לתת בו אמון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully