וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעריב" ו"ידיעות" אצל ג'ודי בסלון

15.3.2010 / 7:01

הון ועיתון: מסיבת יומולדת שאירגנה הגברת הראשונה של המשרד לפיתוח הנגב והגליל לאחותה תמי מוזס ריכזה בסלון אחד את המשפחה שמאחורי "ידיעות" עם הכמעט-בעל-בית החדש של מעריב, זקי רכיב

מפגש היסטורי נערך ביום חמישי האחרון, כשג'ודי ניר מוזס שלום, רעיית המשנה לראש הממשלה סילבן שלום ואחותו של נוני מוזס, הבעלים של "ידיעות אחרונות", אירחה אירוע מיוחד לכבוד יום הולדתה ה-50 של אחותה, תמי מוזס. בין האורחים שהוזמנו למסיבת ההפתעה שאירגנה בתה של תמי, נועה, היה גם זקי רכיב, שעלה לכותרות באחרונה בגלל השקעה מתוכננת ב"מעריב".

השתתפותו של רכיב באירוע עם נוני מוזס יכולה ללמד על ההתקרבות הרבה בין "מעריב" ו"ידיעות אחרונות" מול האויב המשותף "ישראל היום". עוד נכחו: רון איילון, הרצל עוזר, יורם מוקדי, רם כספי, אליעזר שקדי, שמואל פרנקל, רפי גינת, זאב שרף, חיים רומנו ורני רהב. בתוכנית האמנותית: עינת שרוף.

ועוד אירוע: ביום שני חגגו הזוג ורד רמון-ריבלין וחיים רמון בר מצווה לבנה של ריבלין-רמון ואירחו את ראשי המשק לצד בכירי העיתון "גלובס". בין האורחים של עורכת "ליידי גלובס" ובעלה, השר לשעבר ויו"ר צ'רלטון ולייפווייב בהווה, היו אילן שילוח ושירה מרגלית, וכן מושיק תאומים ועמוס שפירא מלווים בבנות זוגם. בלטו במיוחד אורלי ונוחי דנקנר. דנקנר נבחר לאיש השנה של "גלובס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully