וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים ירו למוות ב"מחסל" בכפר קאסם

איילה חננאל

15.3.2010 / 1:49

השוטרים שהגיעו לכפר קאסם פתחו בנוהל מעצר חשוד לעבר רעול פנים שירה על פי החשד באדם אחר במסעדה בעיר. היורה מת מפצעיו בבית החולים

ג'ראח סרסור בן ה-29, תושב כפר קאסם, הוא רעול הפנים שפתח בירי אמש (ראשון) במסעדה בעיר ונורה למוות על ידי בלשי משטרת ראש העין במה שמגדירים במשטרה כ"ניסיון חיסול ממוקד לכל דבר ועניין". במשטרה מספרים כי בעת סיור שגרתי בעיר, זיהו הבלשים רעול פנים רץ לתוך המסעדה הומה האדם. כשהשוטרים ירדו מהרכב בו נסעו החלו להישמע קולות ירי מהמסעדה.

עם כניסתם לזירת האירוע הופיע למול הבלשים רעול הפנים כשבידיו אקדח. השוטרים ביצעו נוהל מעצר חשוד ומשזה לא נענה לבקשתם, ירו בו השוטרים בפלג גופו העליון ופצעו אותו באורח קשה. מהמשטרה נמסר כי סרסור הוא בעל עבר פלילי מתחום עבירות האלימות והחזקת אמצעי לחימה. החשוד, "נכנס למסעדה כאשר הוא הולך באופן ישיר ומכוון באופן ממוקד לעבר הקורבן וביצע ירי. רק בהתערבותם של השוטרים ניצלו חייו של היעד לירי", אמרו גורמים במשטרה.

עוד נמסר כי בטרם הספיקו השוטרים להיכנס למסעדה, ירה סרסור באדם אותו מגדירים במשטרה כ"נורמטיבי": בן 35, מורה לחינוך מיוחד בבית ספר בלוד, תושב כפר קאסם. הוא נורה על ידי סרסור ופונה לבית החולים בלינסון כשהוא סובל מפציעות ברגליו ומצבו הוגדר קל.

סרסור פונה אף הוא לבלינסון ומת מאוחר יותר מפצעיו. כוחות משטרה רבים בפיקודו של מפקד מרחב שרון, תנ"צ שמעון שומרוני ומפקד תחנת ראש העין, סנ"צ ירון קלדס נמצאים במקום שכן קיים חשש למהומות בעיר.

עדכון ראשון - 22:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully