וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בצפון: צעיר מהכפר עראבה נורה ברכבו

קובי מנדל

14.3.2010 / 21:46

צעיר מהכפר עראבה שבגליל נורה מרכב שחלף בסמוך לרכבו. הוא הובהל לבית החולים בנהריה במצב אנוש ומת כעבור זמן קצר מפצעיו. המשטרה פתחה בחקירה

נור אסלה, צעיר בן 24 מהכפר עראבה נורה הערב (ראשון) בעת שישב ברכבו במרכז הכפר. צוות מגן דוד אדום שהוזעק אל המקום מצא את הצעיר כשהוא פצוע פצעים אנושים, והוא הובהל לבית החולים שבנהריה. הצעיר נפגע ממספר קליעים במקומות שונים בגופו ומת מפצעיו תוך זמן קצר בבית החולים.

היריות בוצעו מרכב שחלף במקום, אך החשודים הצליחו להימלט לאחר הירי. המשטרה הציבה מחסומים באזור בניסיון לאתר את המכונית הנמלטת ופתחה בחקירה לבדיקת הרקע למעשה הרצח.

מחקירה ראשונית עולה, כי אסלה מוכר למשטרה, וכי הרצח הוא ככל הנראה על רקע סכסוך בין עבריינים. כמו כן, במשטרה בודקים את נסיבות הימצאותו במקום בעת שנורה, ובודקים האם הוא זומן למקום על ידי מי שביקש להתנקש בו, או שהיה שם באקראי. החשודים במעשה טרם נלכדו.

הרצח הזה מצטרף לרצח נוסף שאירע אתמול באזור הצפון, כאשר מוחמד סעיד עדווי, בן 33 מהיישוב טורעאן שבגליל התחתון נורה למוות בכניסה לתחנת דלק במהלך שוד. ככל הנראה, השודדים ירו באיש רק מפני שנקלע למקום בעת שהיו במנוסה. לאחר שנורה, הוא המשיך והדרדר עם רכבו כ-200 מטרים עד שנעצר בתעלה. הוא פונה במצב קשה לבית החולים פוריה בטבריה, שם מת מפצעיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully