וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המתעללת ואליאור חן בהליכי גירושים

14.3.2010 / 11:28

אמם של הילדים שבהם התעלל לפי החשד אליאור חן, הגיע לדיון בבית הדין בירושלים, כחלק מהליך הגירושים שעוברים השניים. האישה מרצה עונש של חמש שנות מאסר

אם הילדים שבהם אליאור חן מואשם כי התעלל בהם, הגיעה היום (ראשון) לבית הדין הרבני בירושלים, על מנת להמשיך בהליכי הגירושים מהרב המתעלל. בדיון הכחיש חן באמצעות עורך דינו אריאל עטרי כי הוא נשוי לאם ואמר כי אין מקום להליך מכיוון שהם כלל אינם נשואים. האם, שזכתה לכינוי "האם המתעללת", חתמה לפני כשנה על הסדר טיעון במסגרתו הפכה לעדת מדינה והוטלו עליה חמש שנות מאסר.

שלב ההוכחות במשפטו של "הרב המתעלל" החל בפברואר השנה. הוא מואשם בשמונה סעיפים של התעללות בקטין או בחסר ישע ותקיפת קטין או חסר ישע הגורמת חבלה חמורה. כתב האישום נגדו מגולל סדרה של מעשי התעללות חמורים שביצע לכאורה חן יחד עם חברי קבוצתו. לפי החשד הם נהגו להכות ילד קטן, בנה של האישה שהתחתן איתה , בין השאר באמצעות פטיש מעץ, ולקשור אותו באמצעות אזיקונים מפלסטיק וחבלים למשך שעות ארוכות לכסא פלסטיק. הם גם מנעו ממנו מזון, הטביעו את ראשו בכיור, זרקו אותו למקווה ונעלו אותו מחוץ לבית. חן הכריח את הילד לבלוע כדורי ריטלין, וחברי הקבוצה גרמו לו לכוויות בגב, שברו את ידו ומנעו ממנו לקבל טיפול רפואי. לילד נגרם נזק מוחי בלתי הפיך והוא מאושפז במצב של צמח.

מסכת ההתעללות לא הסתיימה בכך, חן וחברי הקבוצה חשודים עוד שהצמידו תנור חימום חשמלי לרגליו של הפעוט והזיזו אותו רק לאחר שעורו נחרך והתקלף. לאחר מכן שפכו אלכוהול על פצעיו ופיזרו עליהם מלח. בנוסף, הם שרפו את אצבעותיו באמצעות מצית וגרמו לכוויות בחלקים שונים של גופו. במקרה אחד הם אף הכניסו לעיניו פלפל חריף ופפריקה חריפה.אח נוסף, בן 12, הוכה מכיוון שחן אמר לחברי הקבוצה שיש לו "מחשבות רעות" לאחר שביקש ממנו סוכריות. הם הכריחו אותו כמה פעמים לצום ולשתות ערק, והוא אולץ בנוסף להאכיל את אחיו בצואה.

פרשת החשדות החמורים נגד אליאור חן נחשפה במרץ 2008. עם חשיפת הפרשה הוא נמלט לקנדה ומשם עבר לברזיל. באפריל 2008 הוציאה המשטרה צו מעצר בינלאומי נגד חן אשר הוסגר לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully