וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחנה המרכזית: האוטובוס עצר בחצר הבית

איילה חננאל

14.3.2010 / 10:26

נהגת אוטובוס שסובלת ככל הנראה מבעיה רפואית, איבדה את השליטה על הרכב ונכנסה עמו לתוך חצר של בית מגורים בפתח תקווה. למרבה המזל, לא היו נפגעים

אוטובוס זעיר סטה הבוקר (ראשון) מנתיבו ונכנס לתוך חצר בית בעיר פתח תקווה. נהגת האוטובוס לקתה בהלם ונבדק החשד כי הנהגת סובלת מבעיה רפואית שגרמה לתאונה.

שוטרי סיור של משטרת פתח תקווה שהגיעו למקום התאונה, מצאו אוטובוס של חברת קווים אשר פרץ גדר בית ברחוב רמ"א 2 בעיר. מחקירה ראשונית במקום עולה כי נהגת האוטובוס איבדה כאמור את השליטה על האוטובוס בזמן הנהיגה כתוצאה מהבעיה הרפואית ובשל כך סטתה מנתיבה לתוך חצר הבית.

האוטובוס הזעיר היה ריק מנוסעים ובשל כך לא היו נפגעים במקום. נהגת האוטובוס, אשר סבלה מהלם קל לאחר התאונה, לא נזקקה לטיפול רפואי והמשך הטיפול הועבר לשלוחת בוחני נהיגה ממרחב השרון.

גל אילן מחברת "קווים" מסר בתגובה כי "הרכב, שהיה בתחילת קו סדיר וריק מנוסעים, התנגש בחומת הבניין, לא היו נפגעים ונזק קל נגרם לרכוש. לפי רישומי החברה, נהגת האוטובוס הינה עובדת כשירה ובריאה, בעלת ותק של חמש שנות עבודה ותיק אישי ללא רבב. מנכ"ל 'קווים' שהיה בין הראשונים להגיע לזירת האירוע מינה קצין בטיחות לבדיקת התאונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully