וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה למג'נטיס

14.3.2010 / 10:19

המשפחתית הגדולה של קיה תערוך את בכורתה הרשמית בתערוכת הרכב בניו-יורק בסוף החודש. לישראל היא תגיע במהלך 2011

אחרי שנחשפו מספר השערות ואיורים למג'נטיס במרכב דמוי-קופה, קיה מפיצה שתי תמונות רשמיות וריאליות לדור השלישי לנציגתה לקבוצת המשפחתיות הגדולות. המג'נטיס (אופטימה בארה"ב) תשווק במרכב סדאן, ותהפוך כך מקווים ביצרנית למכונית שזוכה למעט יותר הערכה בקרב המתמודדות על תואר מובילת הסגמנט, ואולי אף תנסה לגנוב כמה נקודות מההגמוניה האירופית. האם יהיו לה את הכלים לכך? נאלץ להמתין מספר חודשים כדי לדעת.

לעת עתה, קיה אינה מפרטת מהם המכללים שעומדים לרשות המג'נטיס. אולם, לאור השינויים האחרונים בתוך החברה האם יונדאי, יש להניח שהיא תעשה שימוש בכל סדרות המנועים החל מ-1.7 ל' טורבו-דיזל ועד 2.2 ל' בנזין בשידוך לתמסורות אוטומטיות שישה הילוכים. על מנועי V6 מסתמן כי תוותר בשווקים ספציפים.

מהפן החזותי אפשר לראות כי היא בהחלט מושפעת באופן ברור מהפורטה המשפחתית וכל עמיתיה לבית מקבוצת הפנאי והקטנות. פיטר שרייר מעצבה אף אומר עם דבר הפרסום כי "זוהי מכונית שלא מצפים לקבל מקיה, ובדיוק על זה אנחנו נסלול את הצלחתה".

היא תהיה גדולה יותר מקודמתה בכל הסעיפים, לרבות בסיס הגלגלים הנוכחי (2.72 מ') אגב התרחבות והתעמקות השורה השנייה ותא המטען. עוד בהיבט הממדים עולה כי המג'נטיס מתקרבת לאורכה של הלימוזינה הבינונית אופירוס, שגם היא תוחלף בקרוב אך לא תנדוד אלינו בייבוא סדיר. את המג'נטיס החדשה תחשוף כאמור קיה בתערוכת הרכב בניו-יורק, ואלינו היא תגיע ברבעון השני של 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully