וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ עינת וילף תישן עם השגריר בירדן

פנחס וולף

11.3.2010 / 21:20

הח"כים עינת וילף ומגלי והבה קיבלו הוראה ללון בבית שגריר ישראל בירדן בזמן השתתפותם בכנס במדינה. בהוראות שקיבלו השניים נכתב כי לינה במלון בירדן מסוכנת בימים אלה

חברי הכנסת עינף וילף (העבודה) ומגלי והבה (קדימה) שישתתפו בכנס בירדן ממחר (שישי) עד יום ראשון ילונו בבית שגריר ישראל בירדן ולא בבית מלון, מטעמי ביטחון. לוואלה! חדשות נודע כי בהוראות הביטחון שהשניים קיבלו טרם יציאתם נכתב כי לינה במלון בירדן בימים אלה מסוכנת מדי.

שני חברי הכנסת ישתתפו בכנס "יורו מד" השישי – ארגון הפרלמנטים של מדינות הים התיכון, המהווה מעין "תהליך שותפות" אירופי - ים תיכוני. בכנס יידונו מספר נושאים, וביניהם התהליך המדיני במזרח התיכון. בכנס משתתפים חברי פרלמנט ממדינות האיחוד האירופי ומהפרלמנטים של ישראל, מרוקו, אלג'יריה, תוניס, מצרים, ירדן, לבנון, סוריה, טורקיה והרשות הפלסטינית. זוהי אחת המסגרות הבודדות בהן משתתפים נציגים ישראלים לצד נציגי מדינות ערב.

וילף אמרה לקראת יציאתה לכנס כי, "הנוכחות הישראלית בכינוס חשובה בימים אלה ביתר שאת, כאשר גורמים בינלאומיים רבים מטילים ספק בעצם זכות קיומה של מדינת ישראל, ומבקשים לערער על הלגיטימיות של המפעל הציוני. אני רואה בהתכנסות זו הזדמנות להידברות ישירה ובלתי אמצעית עם חברי פרלמנט ממדינות ערב, ולהציג את עמדותיה של מדינת ישראל. אמנם לא ברור עד כמה קיים אופק מדיני, אבל זו מסגרת טובה לדון בנושאים כלכליים, סביבתיים ואזרחיים, הדורשים שיתוף פעולה אזורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully