וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של אריק בן ה-12: בחוץ שרב אבל בלב קר

רמי שני

11.3.2010 / 17:50

אריק עופר בן ה-12 שמת אתמול מפצעיו לאחר שנפגע אנושות מפגיעת רכב, הובא למנוחות. חבריו ספדו לו: ”אנחנו לא מבינים למה אלוהים בחר מכולנו דווקא אותך”

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: דורון שטיין)

הילד אריק עופר שנהרג השבוע כשנדרס על ידי כלי רכב באופקים נקבר בטקס יהודי מלא בבית העלמין. הלוויתו של עופר התקיימה אחר הצהרים והוא נקבר בחלקה שהוסבה הבוקר (חמישי) והוכשרה לשמש לקבורת "מסופקים" – אנשים שעלולה לעלות שאלה לגבי השתייכותם הדתית.

מנהל מחלקת החינוך של אופקים, אבי ביטן, קרא דברים שכתבו לאריק חבריו לכיתה: "היום שרב אבל אנחנו מרגישים קור נוראי בלב. אנחנו לא מבינים למה אלוהים בחר מכולנו דווקא אותך לשבת איתו". ידיד משפחה נשא דברים בשם בני המשפחה. הוא סיפר כי אריק שהיה מגיע אליו ללמוד והיה תלמיד למופת ומאוד אהוב על חבריו.

לאחר ארבעה ימים בהם נאבקו הרופאים להציל את חייו של אריק עופר בן ה-12, הם נאלצו אמש להודיע להורים את הבשורה הקשה כי הוא מת. אריק נפצע בתחילת השבוע באורח אנוש מפגיעת מונית בעת שחצה עם חברו רומן וורופייב מעבר חצייה בדרך הטייסים באופקים.

במשפחה מנסים להתמודד עם הטרגדיה וסיפרו על אופיו המיוחד של אריק הצעיר. אמו העידה על הדרך בה הוא נהג לחצות את הכביש. "ברור שהוא ידע מה לעשות, הוא היה על מעבר החצייה", חזרה ואמרה. אביו החורג, שהצהיר כבר יממה אחר התאונה כי תמו הסיכויים וכשלו המאמצים להצילו, סיפר כי יותר מכל הוא אהב אנשים. גם אחותו של אריק נזכרה בתקופה ששמרה עליו בילדותו "מאז שנולד. הוא היה תינוק קצת שובב אבל חמוד מאד".

עדכון ראשון: 16:15

  • עוד באותו נושא:
  • אריק עופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully