וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ביצע במועדונית מעשים מגונים בילדות

איילה חננאל

11.3.2010 / 13:42

מנהל מועדונית בנתניה נעצר בחשד שניצל את מעמדו כדי לגעת באיבריהן האינטימיים של ילדות בנות 11-10 ששהו במקום לאחר הלימודים. המנהל מכחיש את המיוחס לו

מנהל מועדונית בנתניה חשוד כי נהג לבצע מעשים מגונים בילדות תושבות העיר. הצוות החינוכי של אחד מבתי הספר היסודיים בעיר הגיש נגדו תלונה בה נטען כי ביצע מעשים מגונים בשמונה ילדות בנות 11-10. הוא נעצר ויובא היום (חמישי) לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום נתניה.

לדברי פקד דרור שלום, "לצוות החינוכי בבית הספר פנו מספר ילדות אשר סיפרו אודות המעשים שעל פי החשד ביצע בהם מדריך במועדונית בה הן שוהות לאחר תום הלימודים".

המנהל חשוד, על פי הדיווח שהעביר בית הספר לידי משטרת נתניה והחקירה שניהלה רס"מ כרמית בר און, כי ניצל את מעמדו על מנת לבצע בקטינות מעשים מגונים (נגיעות במקומות אינטמיים) באמתלה של משחק או הכנת שיעורים. החשוד, תושב נתניה כבן 47, מכחיש את המיוחס לו.

אמש הוארך מעצרו של אדם ששימש כמורה פרטי למתמטיקה החשוד בביצוע מעשים מגונים בתלמידותיו בעת שהעביר שיעורים בביתן. החשוד בן ה-63, נעצר בעקבות תלונה שהתקבלה במהלך השבוע בתחנת משטרת גלילות ובית המשפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו בחמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully