וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי בזק מציגים: מכירת חיסול

אמיתי זיו

11.3.2010 / 15:40

בכירי בזק מנצלים את מחירי השיא של המניה ומממשים חבילה גדולה בשווי של כ-6 מיליון שקל. מנכ"ל בזק בינלאומי, איציק בנבנישתי הרוויח כ-3.2 מיליון שקל כתוצאה מהמכירה

בכירי בזק מנצלים את מחיר המניה הגבוה והחלו לממש היום אופציות למזומן. מנכ"ל בזק בינלאומי, איציק בנבנישתי, מימש מעל חצי מיליון מניות ויכניס לכיסו רווח לפני מס של כ-3.2 מיליון שקל. סמנכ"ל השיווק של בזק-קווי, רן גוראון, מימש היום כ-150 אלף אופציות שיזרימו לכיסו כ-900 אלף שקל וקובי פז, סמנכ"ל החטיבה העסקית של בזק, מממש 300 אלף מניות שיהפכו ל-1.8 מיליון שקל לפני מס.

ההערכות הן שעונת המימושים רק מתחילה כעת ובכירים נוספים בקבוצה עתידים לממש עוד אופציות בימים הקרובים, ובסכומים גבוהים יותר. עונת המימושים הנוכחית תיסגר סמוך לפרסום הדו"חות של החברה לרבעון הראשון 2010.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, שלו תוכנית אופציות בסך 30.5 מיליון שקל, ואבי גבאי, מנכ"ל בזק אשר לו תוכנית זהה, צפויים לממש חלק מהאופציות בתוכנית שלהם בימים הקרובים. התוכנית הרחבה ביותר היא של יו"ר בזק, שלמה רודב, ושוויה כעת הוא כ-42 מיליון שקל.

מניית בזק, חצתה לאחרונה לראשונה בהיסטוריה את רף ה-10 שקלים והיא נסחרת כעת בשווי של 10.6 שקל, וזאת מול מחיר המימוש של המניה בתוכנית האופציות לבכירים, עוד לפני התאמה לדיווידנד, שעומד על 5.5 שקל למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully