וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: עובד זר הרג אישה שהפילה לידו פח

11.3.2010 / 10:41

באשיר אלפדל, אזרח סודני שהסתנן לישראל, נאשם כי היכה למוות אישה בת 68 בתל אביב לאחר שזו הפילה פח לידו. הוא נאשם גם במקרה נוסף של תקיפה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד יעקב באשיר אלפדל, נתין סודני בן 29, בגין הריגתה של תושבת ת"א אסתר גלילי לפני כשבועיים.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רות ארז מפרקליטות מחוז תל אביב, אלפדל הסתנן לישראל באוקטובר 2008, והיה נתון במשמורת עד לפני כשנה. בסוף החודש שעבר הוא ישב על מדרגה ברחוב גר"א בתל אביב. גלילי ז"ל בת ה-68 הגיעה למקום בשעת בוקר מוקדמת, והפילה פח לכיוונו של הנאשם.

לטענת הפרקליטות, אלפדל התרומם ממקום ישיבתו, רץ לכיוון גלילי ותקף אותה במכות חזקות בידו והיכה אותה בצווארה ובראשה. היא צעדה מספר צעדים ואז התמוטטה על המדרכה, כשהיא מחוסרת הכרה. אלפדל גחן מעל גופה, ואז ניסה להרים את פלג גופה העליון ולגרור אותה מהמקום, ללא הצלחה. הוא השאיר אותה במקום ועזב. צוות מד"א שהוזעק למקום הצליח לבצע בגלילי החייאה ולהחזיר לה את הדופק. היא פונתה לבית חולים ומתה באותו יום.

בנוסף, נאשם אלפדל כי מוקדם יותר באותו יום תקף שתי נשים שזהותן אינה ידועה, הכה אותן וניסה לשדוד אחת מהן. בנוסף, הוא תקף אדם אחר ברחוב והכה אותו. הפרקליטות ביקשה להאיך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בידי הפרקליטות צילומים ממצלמות אבטחה שמתעדים חלק מהאירועים והודאתו של הנאשם, שסיפר בחקירה שתקף אדם כי היה שיכור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully