וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב הנטוש בגליל התגלה כמצבור נשק

קובי מנדל

11.3.2010 / 11:00

שוטרי תחנת עכו הופתעו למצוא מגוון אמצעי לחימה בתא המטען של רכב נטוש בכפר מכר שבגליל המערבי. בין השלל: רובה, כוונות טלסקופיות, רימון רסס ורימוני הלם

רובה M-16, כוונת טלסקופית, תת מקלע עוזי עם מחסניות, רימון רסס ושלושה רימוני הלם. זה השלל שמצאו הבוקר (חמישי) שוטרי תחנת עכו ויחידת "אלון" של משמר הגבול בתא המטען של רכב נטוש. במסגרת פעילותה הסדירה של המשטרה לאיתור אמצעי לחימה, הגיעו שוטרים לכפר מכר שבגליל המערבי והופתעו לגלות כי רכב ישן מסוג פורד אסקורט, שהיה נפוץ בישראל בשנות ה-80, הוסב לנשקייה שלא היתה מביישת בסיס צה"לי קטן.

הרכב, שחנה במקום מוסתר במבואות הכפר, עורר את חשדו של מודיע של המשטרה, והוא הזעיק את השוטרים. השוטרים שהגיעו למקום גילו בתוך הרכב תיק שחור וכן קופסת קרטון. הם הזעיקו חבלן, וכשזה טיפל בחפצים החשודים, הוא מצא את מצבור הנשק.

מחקירת המשטרה עולה כי הרכב נגנב בעבר מתושבת אזור חיפה. חוקרי המשטרה לקחו טביעות אצבעות, והם בודקים האם כלי הנשק שימשו לביצוע עבירות פליליות כלשהן. כמו כן התברר כי מספרי כלי הנשק טושטשו, ולא ניתן לדעת מה מקורם.

בחודשים האחרונים אירועו מספר אירועים אלימים בכפר מכר, בהם פיצוץ מסתורי ממנו נפגע נער בן 16, ניסיון שוד וירי לעבר אישה שעמדה בתחנת הסעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully