וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ברכה בסכנין: "נמשיך להיאבק בכיבוש"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

10.3.2010 / 22:01

על רקע פתיחת משפטו של ח"כ מוחמד ברכה, השתתפו מאות בני אדם בכנס תמיכה ביו"ר מפלגת חד"ש. "חבריי הם ראש החץ במאבק הצודק בשייח' ג'ראח ונגד כנופיות המתנחלים"

מאות בני אדם השתתפו אתמול (רביעי) בכנס תמיכה ביו"ר חד"ש מוחמד ברכה, על רקע פתיחת משפט בבית המשפט השלום בתל אביב. ברכה מואשם בהפרעה לעובד ציבור, תקיפת ממלא תפקיד, העלבת עובד ציבור ותקיפה והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. בכנס שנערך בסכנין השתתפו אישים פוליטיים בכירים, ביניהם ח"כ סעיד נפאע (בל"ד), ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית ראא'ד סלאח ויו"ר ועדת המעקב מוחמד זידאן.

בנאומו בפני המשתתפים אמר ח"כ ברכה כי ימשיך במאבק נגד הכיבוש ולמען שלום צודק. הוא ציין כי הוא גאה בנוכחות של נציג האיחוד האירופי בבית המשפט הבוקר ובנוכחות הרבה של תומכים ערבים ויהודים: "חבריי אלו הם ראש החץ במאבק הצודק בשייח' ג'ראח ונגד כנופיות המתנחלים. אלו אחיי למאבק ואיתם אני ממשיך לכל אורך הדרך במאבק בכיבוש ונגד המלחמה". יתר הנואמים הדגישו כי כתב האישום לא ירתיע אותם מלהמשיך ולהיאבק בכיבוש.

בפתח משפטו מוקדם יותר בבית משפט השלום בתל אביב אמר ח"כ ברכה כי "נפרק את האישומים אחד לאחד, והכל יתברר כרדיפה פוליטית". ברכה הוסיף כי "אחרי שכתב האישום הזה ייפול, מזוז כבר לא יוכל להיבחר להיות שופט בית המשפט העליון". ברכה נאשם בהפרעה לעובד ציבור, תקיפת ממלא תפקיד, העלבת עובד ציבור ותקיפה והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully