וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוטבול צפוי לפתוח על המשבצת של נאתכו

גוטמן עדיין מתלבט מי יפתח כקשר אחורי בהפועל תל אביב לצדו של ידין. בקבוצה מאוכזבים מחוסר המוטיבציה של דה רידר

הפועל תל אביב שבה היום (רביעי) לאימונים לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת. לאחר סערת הרגשות שהייתה במועדון בעקבות התיקו ביום שני מול הפועל פתח תקווה, האדומים ינסו לשוב לשקט שאפיין אותם ברוב שלבי העונה. לאלי גוטמן עדיין נותרה דילמה אחת לקראת המשחק והיא מי יתפוס את מקומו של ביברס נאתכו בקישור. זוראב מנטשאשוילי שהחליפו בשני, נטש היום את האימון בגלל כאבים בירך, אך הוא אמור להיות כשיר לבני יהודה. אף על פי כן, הגיאורגי בכל אופן צפוי לפתוח על הספסל כשגוטמן עדיין מתלבט בין שי אבוטבול לערן זהבי בתפקיד הקשר האחורי לצידו של אביחי ידין. רק באימון המסכם אפשר יהיה לדעת בוודאות עם מי מתכוון גוטמן לעלות כשלאבוטבול כרגע מירב הסיכויים לזכות במשבצת של נאתכו.

כמו מנטשאשוילי, גם דגלאס דה סילבה, לא ערך היום אימון בטענה שגם הוא עדיין סובל משריר הירך אותו מתח במשחק מול סכנין וגם הבלם צפוי להיות כשיר למשחק מול הזהובים. סימן השאלה היחיד הוא כשירותו של דניאל דה רידר שערך היום אימון חלקי. על פי ממצאי הבדיקות לקשר לא אמורה להיות בעיה לחזור, אך דה רידר עדיין מתלונן על כאבים ואם ימשיך לעשות זאת יזכה גם השבוע למנוחה. בכל אופן, בהפועל מאוכזבים מאוד מחוסר המוטיבציה שהקשר מגלה ומקווים כי לקראת הפלייאוף יחלים ויעזור לקבוצה במאבק האליפות.

עוד לפני האימון ערכו שחקני הקבוצה סיור בכלא תל כביר הסמוך למתקן האימונים של הקבוצה. עבור הקבוצה הייתה זו חוויה חיובית מאוד ודדי בן דיין אמר בסיום הביקור לאתר הרשמי: "אנחנו עוברים כל יום בדרך לאימון ליד חומות הכלא ואין לנו באמת מושג מה קורה בפנים. החוויה הבוקר הייתה מסקרנת מאוד ולמדנו המון מהביקור. אני מאחל לכולנו להגיע לכאן רק בסיורים כמו היום, אבל חשוב שנכיר גם את האנשים שמעבירים יום-יום בתוך החומות ועובדה שרובם מכירים אותנו".

השופטת יסכה רוטברג, חייבה היום את המועדון להסיר את הגג שמכסה את מתחם האימונים של הקבוצה בעקבות תביעה של עיריית תל אביב שטענה כי נבנה שלא כחוק. גזר הדין אמור להתבצע עד ה-1 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully