וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעז לסקר את הבגידות של סרקוזי וקרלה?

טליה שחר

10.3.2010 / 12:00

הזוג הנשיאותי של צרפת בדרך לפרידה? מספר אתרי אינטרנט מדווחים כי הנשיא סרקוזי ורעייתו הדוגמנית בוגדים זה בזו. הדיווחים מסעירים אמנם את העולם, אך העיתונות הצרפתית שומרת ברובה על שתיקה

האם יש צרות בגן עדן שלגדות נהר הסיין? לפי חרושת שמועות בצרפת, הנשיא ניקולא סרקוזי ורעייתו קרלה ברוני, שנישאו ב-2008, בוגדים זה בזו, והדבר עלול להביא לסיום נישואיהם.

לפי דיווחים במגזין האינטרנטי הצרפתי Suchablog.com, הגברת הראשונה מנהלת רומן עם הזמר הצרפתי המצליח בנג'מין ביולה, והנשיא סרקוזי מתנחם בזרועות השרה לאיכות הסביבה שנטאל ג'ואנו, שבנוסף להיותה נשואה היא גם אלופה בקרטה.

ברוני וביולה מיודדים זמן רב, והוא אף הופיע באלבומה האחרון שיצא ב-2008. העיתון "ז'ורנל דו דימאנש" פרסם כי השניים נפשו באחרונה בתאילנד, אך סרקוזי ביקש מברוני לחזור לפריז לפני תום החופשה.

משרדו של סרקוזי מסרב להתייחס לידיעות, ובעוד שהשמועות על מצבו הרומנטי של הזוג הנשיאותי, מעסיקות, כאמור, את אתרי האינטרנט הצרפתיים בשבועות האחרונים, העיתונות המסורתית בצרפת נמנעת מלהצטרף לחגיגת הרכילות, לפחות עד אחרי הבחירות המקומיות בצרפת ב-21 במרץ.

בנג'מין ביולה, שנטאל ג'ואנו. AP
הם הם יביאו את הקץ לנישואי סרקוזי-ברוני? בנג'מין ביולה ושנטאל ג'ואנו/AP

בצרפת רווחת התפיסה כי אישי ציבור, במיוחד פוליטיקאים, אינם נשפטים על בסיס חייהם האישיים, אלא על בסיס עבודתם. הנשיאים לשעבר פרנסואה מיטראן וז'ק שיראק ניהלו רומנים מחוץ לנישואין, אך זה לא פגע בתדמית הציבורית שלהם. לכן חייו האישיים של הנשיא הם נושא רגיש, ועיתונאים רבים חוששים שפרסום שמועות עלול לסכן את משרתם. בנוסף, חוקי הפרטיות בצרפת מעניקים לדמויות ציבוריות מידה רבה של פרטיות.

"העיתונאים מלחשים לעיתים רכילות שלא לציטוט, אבל הם לא מפרסמים אותה, כי הם לא רוצים לסכן את יחסיהם עם הפוליטיקאים. יחד עם זאת, לפעמים זה דבר טוב. אתה לא רוצה שכל פיסת רכילות תתפרסם", אמר דומיניק מואיסי, מומחה לפוליטיקה צרפתית לעיתון "הסידני מורנינג הארלד".
על פי דיווחים, אלן גנסטאר, העורך לשעבר של השבועון "פארי מאץ'", פוטר אחרי שפרסם כתבה ותמונות של גרושתו של סרקוזי ססיליה מנהלת רומן עם ריצ'רד אטיאס.

הכתבה הדהימה את הציבור באותו זמן. ניקולס טיירי, נשיא איגוד העיתונאים הצרפתי: "אלן גנסטאר קיבל הרבה תמיכה מהציבור אחרי המקרה. הציבור הרגיש שזה רק הוגן שחייו האישיים של סרקוזי יהיו חשופים, אחרי שהוא השתמש בדמותה של אישתו פעמים רבות במהלך מערכת הבחירות". אך לדברי טיירי, הציבור הצרפתי לא תמיד תומך בתקשורת כשהיא מפרסמת פרטים אישיים על אנשים מפורסמים. "הצרפתים לפעמים מרגישים שהפפרצי לא צריכים ללכת כל כך רחוק. הם לפעמים חושבים שהעיתונאים צריכים לעזוב את המפורסמים במנוחה", אמר טיירי לעיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully