וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרזל לרפאלי: "אל תתחתני עם דיקפריו"

יהושע בריינר

10.3.2010 / 7:01

פעיל הימין ברוך מרזל הפציר במכתבו לבר רפאלי לזנוח את תוכניות החתונה עם לאונרדו דיקפריו. "סבתך לא חלמה ולא פיללה שתוציאי את הדורות הבאים מהיהדות"

השמועות על הצעת נישואין של השחקן לאונרדו דיקפריו לדוגמנית הישראלית בר רפאלי הגיעו עד לחברון. פעיל הימין ברוך מרזל, שיגר השבוע מכתב לרפאלי ובו ביקש ממנה שלא להינשא לדיקפריו בשל העובדה כי הוא גוי וכי נישואין עימו תביא להתבוללות.

המכתב נשלח השבוע לרפאלי דרך אמה ובו מזהיר מרזל את רפאלי כי הנישואים עלולים, כהגדרתו, לפגוע בדורות הבאים. "בראשית", פותח מרזל אתת מכתבו, "אדגיש כי אין לי דבר וחצי דבר כנגד מר דיקפריו ואין לי ספק שמדובר בשחקן מוכשר, ואולם אני פונה אלייך בשם ארגון המטפל במקרים כמו שלך בהם צעירות יהודיות מבקשת להינשא לגויים".

"לא במקרה נולדת יהודיה", ממשיך מרזל, "וסבתא שלך וסבתה לא חלמו ולא פיללו שמישהי מצאצאיהם תעשה מעשה שיוציא את הדורות הבאים במשפחתה מהעם היהודי. ההתבוללות היא אחד האויבים הגדולים ביתר שהיו לעם היהודי מאז ומעולם. לצערי את לא תהיי הראשונה שעושה צעד מהסוג הזה, אך גורל הדורות הבאים יהיו כגורלם של מתבוללי כל הדורות שניתקו את הקשר שלהם עם העם היהודי".

פנה בעבר גם ללינור אברג'יל

מרזל, הפועל בשם ארגון "להבה", אף קורא לרפאלי להימנע מהנישואים עם דיקפריו שכן הוא יכול לדבריו להשפיע לרעה על קהל מעריציה. "אני פונה אלייך בקריאה של הרגע האחרון להתעשת, להסתכל אחורה וקדימה ולא על העכשיו", פונה מרזל לדוגמנית בסיום מכתבו, "אל תתחתני עם לאונרדו דיקפריו, אל תפגעי בדורות הבאים".

בעבר כבר שלח מרזל מכתב דומה לדוגמנית לינור אברג'יל בטרם נישאה לשחקן הכדורסל שארונס יאסיקביצ'יוס. כזכור, הנישואין בין השניים הסתיימו כעבור זמן קצר והזוג התגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully