וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוטובוסים של שאשא בדרך לבורסה

מאת מיכאל רוכוורגר

10.3.2010 / 10:55

מסיעי שאשא נערכת בימים אלה לקראת הנפקת מניותיה בבורסה בתל אביב, אשר תתבצע על סמך התוצאות הכספיות של 2009 או לחילופין על סמך תוצאות הרבעון הראשון של 2010

ההתעוררות המחודשת בשוק ההנפקות לאחר תקופת היובש שבאה עקב המשבר הפיננסי, עשויה להביא לבורסה חברות קטנות יחסית עם מחזורי פעילות ורווחיות לא גבוהים במיוחד הפועלות בענפים מאתגרים. ל-TheMarker נודע כי מסיעי שאשא, שבשליטת אריה שאשא ובניהולו של אודי שאשא, נערכת בימים אלה לקראת הנפקת מניותיה בבורסה בתל אביב.

ההנפקה תתבצע ככל הנראה, על סמך התוצאות הכספיות ל-2009 או לחלופין על סמך תוצאות של הרבעון הראשון של 2010. מסיעי שאשא צפויה להנפיק לציבור כ-30% לפי שווי חברה של 100-150 מיליון שקל ולפיכך, לגייס 30-50 מיליון שקל, לצורך הרחבת פעילותה. ככל הידוע, החברה עורכת בימים אלה סבב פגישות עם החתמים, ובהם פועלים אי.בי.אי חיתום, המועמדת להוביל את ההנפקה.

לפי הערכות בשוק ההון ובענף התחבורה והתיירות, הרווח הנקי השנתי של מסיעי שאשא נאמד בכ-10 מיליון שקל עם הכנסות של 50-100 מיליון שקל. בשוק החיתום העריכו אתמול כי זה לא יהיה פשוט להנפיק בבורסה חברה הפועלת בענף שבו מוסר תשלומים לעתים לוקה בחסר וכמו כן תלוי במצב המדיני.

הנפקת שאשא מצטרפת למבול של 11 הנפקות ראשונות של מניות לציבור הצפויות להתבצע באפריל-מאי, ובהן ההנפקות של קבוצת עזריאלי, אמפא נדל"ן, נמלי אשדוד וחיפה ואלעד קנדה.

מסיעי שאשא נוסדה ב-1979 והיא אחת מחברות ההסעה הגדולות והוותיקות בישראל. החברה פועלת בעיקר בתחום הסעות תלמידים לבתי ספר ולמוסדות חינוך, הסעות עובדים של מוסדות וארגונים שונים, רשויות ציבוריות, מפעלים, והסעות מזדמנות. החברה מפעילה יותר מ-200 כלי רכב הכוללים אוטובוסים, מיניבוסים ומוניות.

עם לקוחות החברה נמנים גופים ציבוריים ופרטיים מהמובילים במשק, כמו משרד הביטחון, בנקים, משטרת ישראל, משרדי ממשלה, עיריות, סמינר הקיבוצים, בזק, ביטוח ישיר, מקורות, אולפני הרצליה, אולפני מימד ועוד. כמו כן פועלת שאשא בתחום תיירות הפנים ותיירות החוץ. הבעלים, אריה שאשא, מחזיק נדל"ן במרכז ובמזרח אירופה, אך פעילות זו אינה צפויה להיכלל בהנפקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully