וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המסחר נחתם בעליות שערים

ניר צליק

9.3.2010 / 23:19

אופטימיות במגזר הפיננסי ונתונים מעודדים משוק העבודה דחפו את המדדים המובילים לעליות קלות. מניית טבע עלתה על רקע חילופי היו"ר

יום המסחר השני של השבוע בוול סטריט הסתיים בעליות בהובלת המגזר הפיננסי, על רקע הערכות כי הממשל האמריקאי עשוי למכור את חלקו בסיטי, ועל רקע נתונים מעודדים ממגזר הקמעונות. דאו ג'ונס התחזק ב-0.1% ל-10,564 נקודות, נאסד"ק עלה ב-0.4% ל-2,341 נקודות ו-S&P 500 הוסיף 0.2% ל-1,140 נקודות.

בשוק הסולידי, מחירי איגרות חוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית עלו והתשואה עליהן ירדה ב-0.07% ל-3.7%.

בזירת המקרו, דו"ח המכירות של מועצת מרכזי הקניות האמריקאי, המודד את מכירות רשתות הקמעונות הגדולות בארצות הברית לעומת המכירות באותן חנויות שבוע קודם לכן, הראה עלייה של 2.9% בשבוע שעבר ביחס ללפני שבועיים. ביחס לשנה שעברה עלו המכירות ב-3.4%.

ראש ממשלת יוון יורגוס פפאנדריאו צפוי לדחוק בנשיא ארה"ב ברק אובמה לסייע לאירופה להיאבק בספקולנטים אשר לטענתו מערערים את היציבות בשוקי העולם ומאיימים ליצור משבר פיננסי חדש. "על אירופה ואמריקה להגיד 'מספיק ודי' לאותם ספקולנטים אשר כל עניינם הוא התשואה המיידית, ומתעלמים לחלוטין מהתוצאות של ההימורים שלהם על המערכת הכלכלית כולה", אמר פפאנדריאו בנאום בוושינגטון אתמול.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully