וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ייחקר חשד להדלפות מחקירת ליברמן"

8.3.2010 / 13:05

עוזרו של היועמ"ש יהודה וינשטיין פנה במכתב לבא כוחו של שר החוץ והבהיר לו כי אין מקום לפתוח בחקירה בנוגע להדלפות מהחקירה שבגינן קבל ליברמן. "ההודעה לתקשורת תואמה עם היועמ"ש"

אין מקום לפתוח בחקירה בנוגע להדלפות לכאורה מחקירתו של שר החוץ אביגדור ליברמן. כך קובע היום (שני) היועץ המשפטי יהודה וינשטיין. במכתב ששלח עוזרו הבכיר של וינשטיין, עו"ד רז ניזרי, לבא כוחו של ליברמן עו"ד ירון קוסטליץ בנוגע לדרישתו של ליברמן לפתוח בחקירה לגבי ההדלפות לכאורה על החשדות החדשים נגדו נכתב כי "היועץ מתייחס לתופעת ההדלפות והפרסומים בחקירות כתופעה פסולה ובעייתית שיש לשרשה, אולם הוא מוסיף כי במקרה זה מדובר בהודעה רשמית לתקשורת אותה הוציאה המשטרה בנוסח מאופק ומידתי שתואם קודם לכן עם לשכת היועץ".

"הודעה על חקירה באזהרה של אישי ציבור היא דבר מקובל ושגרתי שנועד להביא לידי הציבור באופן מבוקר את פרטי העניין ולו באופן כללי", אמר ניזרי והוסיף כי "בהנחיות קודמות של משרד היועץ נקבע שניתן לפרסם מידע אודות חקירתו של איש ציבור אם יש קשר בין החשדות לתפקידו או מעמדו". לדבריו, בטרם פרסום הודעת המשטרה נמסר לליברמן על הכוונה לעשות זאת. במכתבו מוסיף ניזרי וטוען בשולי הדברים כי "נמסר לנו אודות פרסומים על תלונתכם ליועץ המשפטי עוד בטרם הונחה זו על שולחננו".

ליברמן לא יועמד לדין בקרוב

אתמול הודיע עו"ד ניזרי לתנועה לאיכות השלטון כי "הפרקליטות תסיים לעבור על חומר החקירה בעניינו של שר החוץ אביגדור ליברמן בתוך מספר שבועות". במכתב שנשלח לתנועה, הבהיר ניזרי כי ההחלטה של היועץ יהודה וינשטיין האם להעמיד את ליברמן לדין תארך "פרק זמן נוסף, בו יילמד החומר הרב והמורכב שבתיק זה, וילובנו הסוגיות הראייתיות והמשפטיות השונות". בתנועה לאיכות השלטון מסרו כי ימשיכו לעקוב אחר ההתפתחויות בנושא.

במכתב הבהיר נזרי עוד כי "על רקע האמירות בדבר התמשכות החקירה, אין לנו אלא לשוב ולהבהיר כי תיק החקירה המרכזי העומד כיום על הפרק נפתח לפני כ-3.5 שנים, ומתמקד בחשדות הנוגעים לחומרים חדשים שהתקבלו באותה עת, לרבות חומרים שנתפסו ונתקבלו בשנתיים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully