וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטרקטורון: גם הסגוואי מפיל אלופים

8.3.2010 / 10:32

במהלך יום גיבוש של מפקדי פיקוד המרכז, נפצעו קל אלוף הפיקוד וראש המטה שלו, שנפלו מכלי הרכב הדו-גלגלי. השניים פינו עצמם לבית החולים ושוחררו לבתיהם

צ'יקו תמיר הסתבך עם טרקטורון צבאי, עימאד פארס עם רכב הליסינג, ועכשיו הגיע תורם של שני קצינים בכירים להסתבך עם סגוואי, אבל בדרך קצת יותר כואבת: אלוף פיקוד המרכז אבי מזרחי וראש מטה הפיקוד תת אלוף מוטי אלמוז נפצעו אתמול (ראשון) באורח קל לאחר שנפלו מכלי רכב מסוג סגוואי במהלך יום כיף שנערך אתמול לקציני הפיקוד בירושלים.

הסגוואי הוא כלי בעל שני גלגלים המחשב את תנועתו על ידי איזון בין כובד משקל של הרוכב עליו ותנועות הגוף שלו. הראשון להיפצע מהכלי היה האלוף מזרחי, שלאחר שקיבל הסבר קצר ביחד עם קצינים אחרים חבש קסדה ועלה על הכלי. אלא שכעבור זמן קצר איבד עליו שליטה, נפל מהכלי ונחבט בצורה קשה בצלעותיו. כתוצאה מכך סבל מזרחי מסדק בחזה ומכות יבשות בפלג גופו העליון.

באותה שעה עלה גם סגנו תא"ל אלמוז על הכלי. גם הוא איבד שליטה על הכלי, אלא שהפעם זה נגמר בשברים בשתי הידיים. "איך שהנפילה נראתה חשבנו שזה ייגמר בצורה קשה יותר", אמר קצין בפיקוד מרכז. "אבל השניים התאוששו יחסית מהר למרות הנפילות הקשות. מי שלא מכיר איך נוסעים על סגוואי מתקשה לשלוט עליו", הוסיף. מזרחי ואלמוז פינו את עצמם לבית החולים ושוחררו בשלב מאוחר יותר.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "במהלך יום גיבוש למפקדי פיקוד המרכז שהתקיים אתמול, נפצעו מפקד הפיקוד האלוף אבי מזרחי וראש המטה מוטי אלמוז באורח קל כתוצאה מנפילה מכלי הסגוואי. השניים התפנו עצמאית לבדיקה רפואית ושוחררו מאוחר יותר לבתיהם. השניים חבשו קסדות על פי חוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully