וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהגת אש"ף: 4 חודשים למו"מ עקיף עם ישראל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

7.3.2010 / 17:06

הוועד הפועל של אש"ף אישר ליו"ר הרשות אבו מאזן לנהל מגעים עקיפים עם ישראל בתיווך אמריקאי. יאסר עבד רבו: "אם המו"מ ייכשל, האחריות המלאה תוטל על ישראל"

תאגיד כאן

לאחר ששרי החוץ של הליגה הערבית והוועד המרכזי של פתח אישרו ליו"ר הרשות אבו מאזן לנהל משא ומתן עקיף עם ישראל שיימשך ארבעה חודשים, אישר היום (ראשון) גם הוועד הפועל של אש"ף לנהל מגעים עקיפים עם ישראל בתיווך אמריקאי. כך הודיע מזכיר הוועד, יאסר עבד רבו. בכיר פתח עזאם אל-אחמד, שנכח בפגישה, אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית שעל אף האישור, הפלסטינים "מסופקים אם המגעים עם ממשלת נתניהו יצליחו".

בהודעת מזכיר הוועד הפועל, יאסר עבד רבו, נמסר עוד כי אם המשא ומתן העקיף בין ישראל לפלסטינים ייכשל, "האחריות המלאה תוטל על ישראל". במסיבת עיתונאים שכינס ברמאללה אמר עבד רבו: "אנחנו רוצים לתת הזדמנות למאמצים האמריקאים לחדש את שיחות השלום, שתהיה מוגבלת בזמן ותוכן. הפלסטינים מעוניינים בכך שהמגעים בנושא הגבולות יתחילו מגבולות 67'".

בתוך כך, דיווחו היום מקורות פלסטינים המקורבים לוועד המרכזי לאתר החדשות הפלסטיני "קודס נט", כי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הודיע לחברי הוועד המרכזי של פתח כי בכוונתו להתפטר מתפקידו כיו"ר הרשות אם במהלך ארבעת חודשי המשא ומתן העקיף עם ישראל לא תושג "התקדמות ממשית".

על פי המקורות, בפגישה שנערכה אתמול בין אבו מאזן לחברי הוועד, הביע יו"ר הרשות חשש מכך שישראל והפלסטינים לא יצליחו לגבש הסכם תוך ארבעה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully