וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה השר אהרונוביץ' זועם על גלעד ארדן?

פנחס וולף

7.3.2010 / 16:26

בעימות בוועדת השרים לענייני חקיקה, טען השר להגנת הסביבה ארדן כי המשטרה כשלה באכיפת הנסיעה בנתיב התחבורה הציבורית. אהרונוביץ': אם תאמר מילה נוספת נגד המשטרה - אצא

עימות נערך היום (ראשון) בוועדת השרים לענייני חקיקה בין השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' (ישראל ביתנו) לבין השר להגנת הסביבה גלעד ארדן (ליכוד) סביב הצעת חוק של ח"כ יריב לוין (ליכוד) העוסקת בנתיב התחבורה הציבורית.

לפי ההצעה, גם מוניות וכלי רכב שנוסעים בהם לפחות ארבעה אנשים יוכלו לנסוע בנתיבי התחבורה הציבורית. אהרונוביץ' טען כי הנושא לא תואם איתו, אף שמשרדו אמור לאכוף את החוק, והוא ביקש לדחות את הדיון בשבוע.

"המשרד שלך אמור לאכוף?", הקשה ארדן. "למשטרת ישראל יש כישלון כולל בכל נושא האכיפה בנסיעה בנתיבי תחבורה ציבורית". בתגובה, אמר אהרונוביץ' כי "לא תהיה פה כפייה. מציעים חוק בלי לתאם ומצפים שהמשרד יאכוף אותו בלי לשאול שאלות, בלי לתאם עמדות. אני בסך הכל רוצה שיתאמו את החוק".

אהרונוביץ' המשיך ואמר כי ארדן "מנסה להפוך את שלטון החוק לריב מפלגתי ואני לא אתן לך. אני לא אשתתף בקרקס פוליטי על גב המשטרה ולא אתן לך להשמיץ. אם תאמר מילה נוספת נגד המשטרה אקום ואצא. אתה מכתים את המשטרה בגחמות פוליטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully