וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת שליט: "חמאס נוהג בציניות כלפי עמו"

7.3.2010 / 16:04

הורי החייל החטוף דחו את הביקורת של האסיר עבדאללה ברגותי, לפיה רה"מ נתניהו מכשיל את העסקה לשחרור בנם. לדבריהם, חמאס הוא זה שכבר שלושה חודשים לא מסר תשובה להצעה הישראלית

משפחתו של החייל החטוף גלעד שליט הגיבה היום (ראשון) על דבריו של בכיר חמאס הכלוא בישראל, עבדאללה ברגותי, לפיהם ראש הממשלה נתניהו מכשיל את עסקת שליט. לדבריה, "מדובר בתעמולה נוספת של חמאס, והיחידים שנפגעים הם תושבי עזה הבלתי מעורבים. החמאס ומנהיגיו ממשיכים לנהוג בציניות כלפי עמם שלהם מבלי לתת תשובה להצעה הישראלית, שלושה חודשים מאז נמסרה בידי המתווך הגרמני. צר לנו לראות שאסיר חמאס זכאי להגיע לבית משפט לבקש צדק ואף לשוחח עם התקשורת בשעה שגלעד אינו זכאי לראות קרן שמש, שלא לדבר על קשר עם העולם החיצון".

מוקדם יותר אמר עבדאללה ברגותי כי להערכתו, לא תיחתם בקרוב עסקת חילופי שבויים. הוא הוסיף, שגלעד שליט מוחזק בתנאים טובים. ברגותי, שנחשב לאחד המחבלים ה"כבדים" ששחרורם מסכל את ביצוע העסקה, אמר גם שאם ישוחרר הוא ישוב להילחם כנגד ישראל.

ברגותי מרצה 67 מאסרי עולם בכלא בעקבות מעורבותו בשורה של פיגוע טרור בהם נרצחו עשרות ישראלים, בהם הפיגוע בבית הקפה "מומנט" ובמסעדת "סבארו" שבירושלים. במהלך הדיון הוא אמר לעיתונאים כי כאשר תהיה מדינה פלסטינית, גלעד שליט יזכה למשפט צדק.

הוא הוסיף שמימוש עסקת שחרורו של החייל החטוף מתעכבת מכיוון שראש הממשלה בנימין נתניהו עסוק בנושאים אחרים מלבד העסקה, עליה כבר סיכם החמאס עם המתווך הגרמני. הוא הוסיף שאביו של גלעד, נעם שליט, יודע שהאשמה על עיכוב השחרור טמונה בנתניהו, אולם הוא מפחד לומר זאת.

הוא אף התייחס לחשיפתו של סוכן השב"כ הבכיר מסעב יוסף, בנו של אחד ממנהיגי חמאס, ואמר כי כלל לא מדובר בסוכן בכיר. לדבריו, יוסף אף נכשל במבחנים שערכו לו בחמאס ולא היה בידו מידע בעל ערך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully