וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נסעו במכוניתם עם אקדח טעון

קובי מנדל

7.3.2010 / 11:14

שני תושבי חיפה מואשמים כי החזיקו בכליהם אקדח "ברטה" טעון בשבעה כדורים בעת שנסעו ברכבם. השניים מואשמים בהחזקת נשק, קבלת רכוש בעוון והפרעה לשוטר

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד גבריאל שובל, בן 25, ונגד עזרא גנני, בן 28, שניהם מחיפה, בו הם מואשמים בהחזקת אקדח טעון בעת שנסעו במכוניתם. לפי כתב האישום, השניים נתפסו בסוף החודש שעבר בשכונת שפרינצק בעיר כשהם נושאים אקדח "ברטה" ובו שבעה כדורים, וכדור נוסף דרוך בקנה. בחקירה התברר כי מדובר באקדח שנגנב בחודש מאי שעבר .

בבקשת הפרקליטות לעצור את השניים נחשפה הדרך בה הם נעצרו במכוניתם. המשטרה חשדה כי השניים היו בדרכם לפגוע באדם כלשהו, אך חשד זה הופרך.

בבקשה נאמר כי "שיחות מוקלטות שנעשו על ידי המשטרה מצביעות על כך ששובל פגש בגבר ואישה עמם הייתה לו היכרות מוקדמת ודיווח על כך לגנני ששהה בביתו. השניים ניהלו שיחה נוספת, כשתי דקות לאחר מכן, במסגרתה גנני הורה לחברו לבוא ולאסוף אותו מביתו ושובל הורה לגנני 'להכין את העניינים'".

בעת מעצרם של השניים, ניסה שובל להימלט מהשוטרים. כמו כן, התביעה מייחסת לשניים עבירות של החזקת נשק ותחמושת, נשיאת נשק ותחמושת, וקבלת נכסים שהושגו בעוון. שובל מואשם גם בהפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully