וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצריות מודות מקרב לב לאלירז

אופיר בר-זהר

7.3.2010 / 8:01

מנכ"ל פיצה האט: "האח היה גדול מכפי שחשבנו - מכרנו בקצב של 1,000 שקל בדקה". הכנסות הזכיינית קשת מהתוכנית בעונה זו - לא כולל ההכנסות מהגמר - הסתכמו ב-87 מיליון שקל

בגמר "האח הגדול" צפו כ-1.5 מיליון איש, מה שסיפק לזכיינית קשת נתון רייטינג ראשוני של כ-30.6% מהאוכלוסייה היהודית. נתוני רייטינג סופיים יפורסמו היום.

בשעה 22:36, לקראת ההכרזה על הזוכה, רשמה קשת שיעור צפייה של 39.2%. בגמר של העונה הראשונה נרשם רייטינג מעט גבוה יותר, של כ-37% מהאוכלוסייה היהודית. עונת ה-vip של התוכנית הסתיימה עם רייטינג של 31.7%.

אבל לא רק קשת נהנתה מהרייטינג בערב הגמר. גם עסקי המזון המהיר גזרו קופון ביום חמישי האחרון. "'האח הגדול' היה גדול משחשבנו, לא ייאמן עד כמה התוכנית הזו חזקה", כתב מנכ"ל ובעלי פיצה האט ישראל, אודי שמאי, בעמוד הפייסבוק של רשת הפיצריות. לדבריו, המכירות של פיצה האט זינקו במשך השידור לקצב של 1,000 שקל בדקה.

הערב של רבים מהצופים החל עוד קודם, כשמכבי תל אביב עלתה למשחק חשוב מול סיינה. ערבי צפייה כאלה מתאפיינים בצפייה בצוותא. לפי הערכות, ערבים כאלה יכולים להביא לעלייה של עשרות אחוזים בכמות הזמנות מזון ב"טייק אווי" בהשוואה לערב רגיל.

הזוכה בעונה, אלירז שדה, יקבל מיליון שקל. לאחר תשלום מס יישארו בידיו 750 אלף שקל. בגמר נהנתה קשת מיותר מ-2 מיליון הודעות SMS, שעבור כל אחת מהן שילמו השולחים שקל אחד. לדברי מנחה התוכנית, ארז טל, מדובר במספר גבוה לעומת השנה שעברה.

הכנסות העונה הנוכחית, שמאז עלייתה לאוויר לפני שלושה חודשים וחצי כיכבה בראש טבלאות הרייטינג, הסתכמו בכ-87 מיליון שקל עבור העונה כולה, ובמיליונים נוספים מתוכנית הגמר בלבד. ההכנסות כללו כ-10 מיליון שקל מחסויות ותוכן שיווקי, כ-5 מיליון שקל מערוץ 20 ומיליוני שקלים נוספים מהודעות sms והורדות בסלולרי.

התוכנית שהתה 15 שבועות ברציפות במקומות הראשון והשני בטלבאות הרייטינג, החל בשבוע השידורים הראשון. העונה הנוכחית מצטרפת לעונה הראשונה של התוכנית ולעונת ה-vip בטבלת התוכניות הנצפות בכל הזמנים, ומדורגת בה במקום הרביעי.

28 מיליון ביקורים באתר התוכנית

בתוכנית הגמר, שנמשכה כשעתיים וארבעים דקות, שובצו מקבצי פרסומות רבים. בין המפרסמים הבולטים היו רבוע כחול, המפעילה את רשת מגה בעיר, שניצלה את הרייטינג הגבוה לפרסומת חדשה. כמו כן בלטו הבנק הבינלאומי, עם פרסומת בכיכובו של השחקן אסי כהן ורשת אייס. נותנת החסות הגדולה של התוכנית, בזק, פירסמה את "ברייק הזהב" - פרסומת הגמר ששודרה רגע לפני ההכרזה על זהות הזוכה. עבור הפרסומת שילמה בזק סכום מוערך של כ-200 אלף שקל.

מנתונים על העונה הנוכחית שנמסרו מקשת עולה כי מדי שבוע ביקרו באתר "האח הגדול" כחצי מיליון גולשים יחודיים כשמאז השקת התוכנית נרשמו קרוב ל-28 מיליון ביקורים באתר. יותר מ-45 מיליון צפיות וידיאו נרשמו בתוכני "האח הגדול" באתר, 77% מהן בשידור חי של מצלמות ב"בית האח הגדול". ממוצע הצפייה בכל התחברות למצלמות השידור החי הוא 23.50 דקות. כחצי מיליון גולשים הורידו את סרגל הכלים makolive.

התוכנית "האח הגדול" הופיעה ב-2,653 כתבות בעיתונות המודפסת בישראל וב-2,888 אייטמים באתרי האינטרנט שנסרקים על ידי קבוצת יפעת. שווי החשיפה שווה ערך לכ-50 מיליון שקל לפי מחירי מחירון ול-17.5 מיליון שקל במחירים ריאליים.

מור לביא, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה: "התוכנית זכתה לסיקור נרחב לא רק בשל האופי המיוחד שלה ושל משתתפיה - שמושכים תשומת לב של רבים - אלא גם בשל הפעילות העסקית הענפה סביבה, הכוללת חסויות וביצוע פעילויות בתחום התוכן השיווקי".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully