וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדינות איסלמיות יתמכו במתקפה על אירן"

רמי שני

6.3.2010 / 12:15

באירוע "שבתרבות" בבאר שבע, אמר סגן השר איוב קרא כי מדינות איסלמיות העבירו מסרים לראש הממשלה בנימין נתניהו, על פיהם יתמכו בכל פעולה של ישראל או ארה"ב נגד אירן

"נציגים של מדיניות איסלמיות קיצוניות העבירו באחרונה מסר לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו לפיו הם יתמכו וישתפו פעולה, אמנם לא בגלוי, עם כל מהלך של ישראל או ארה"ב נגד אירן", כך אמר היום (שבת) סגן השר לפיתוח הנגב והגליל איוב קרא באירוע "שבתרבות" בבאר שבע. "הבנו שמדינות אלו חוששות מהגרעין האירני, לא פחות משהן חוששות מישראל", אמר קרא.

קרא אמר כי אינו רוצה לנקוב בשמותיהן של אותן מדינות, כדי לא להסגיר אותן. "אבל צריך לומר: אין מנוס מפעולה צבאית נגד אירן. הקם להרגך השכם להורגו", אמר. קרא הבהיר כי "מדובר במסרים חשאיים חיוביים שיגבו כל פעולה" ואמר כי לתקיפה על אירן תהייה תמיכה של קואליציה רחבה במדינות האיסלם.

לדברי קרא, בימים הקרובים תצא משלחת ישראלית רמת דרג לסוריה על מנת לדון בהעברת מים מסוריה לרמת הגולן. "חברי המשלחת קיבלו אישורים של כל הגורמים הנוגעים בדבר, בהם גורמים ביטחוניים ומדיניים, כדי לצאת ולקיים משא ומתן בסוריה, להעברת 200 מיליון קוב מים, באמצעות צינור המגיע עד מג'דל שאמס", אמר. "לא מדובר במשלחת של חברי כנסת אלא של אנשי מקצוע בתחום זה. העברת המים תעשה כסחר חליפין, מול תפוחי עץ שהדרוזים ברמת הגולן מייצאים לסוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully