וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם ה-14 באונס הקבוצתי: בן 19 מעפולה

גלעד גרוסמן

5.3.2010 / 11:02

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד צעיר נוסף, שהיה לכאורה מעורב בפרשת אונס הנערה מתל אביב. הוא נאשם בביצוע מעשה סדום ובניסיון אינוס בנסיבות מחמירות

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום מתוקן בפרשת האונס הקבוצתי בתל אביב, לאחר שהפרקליטות הוסיפה נאשם נוסף, ל', צעיר בן 19 מעפולה, לכתב האישום. הצעיר נאשם במעשה סדום בנסיבות מחמירות, ניסיון אינוס בנסיבות מחמירות ובמעשים מגונים בנסיבות מחמירות.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכות הדין לילך שלום ולבנת מלמד מפרקליטות מחוז תל אביב, הצעיר הגיע לביתו של חברה של המתלוננת, א', כדי לקיים עמה יחסי מין. הוא צפה בא' אונס את הנערה ולאחר מכן הורה א' למתלוננת לקיים יחסי מין עם הצעיר.

היא סירבה, ואז א' החל לצעוק עליה שלא הזמין את חברו לשווא. הנערה, שחששה מא', הסכימה לקיים יחסי מין עם ל'. לטענת הפרקליטות, ל' ניסה מספר פעמים לבעול את הנערה, משלא הצליח ביצע בה מעשים מגונים, ולאחר מכן הורה לה א' לבצע מין אוראלי בל', למרות התנגדותה.

בנוסף, הוא נאשם בכך שביצע בצעירה מעשים מגונים בסנוקר בשכונת צהלה, שם נפגש עם הנערה, עם א' ועם נאשם נוסף. א' קיים יחסי מין עם המתלוננת, ולאחר מכן קרא לל' להתכונן לקיים עמה יחסי מין. נהערה אמרה לו שאינה רוצה לקיים יחסי מין עם ל', ואז הוא התעצבן עליה. ל' קיים ביצע בה מעשה מגונה, ומיד אחריו ביצע בה נאשם נוסף מעשה מגונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully