וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד המשטרה בדובאי: אתפטר אם ה-DNA לא תואם

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

5.3.2010 / 10:09

לדברי דאחי חלפאן, הוא יתפטר מתפקידו אם יתברר שדגימות ה-DNA שנאספו בחקירת חיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח, לא יהיו תואמות "לחשודים הישראלים"

מפקד משטרת דובאי דאחי חלפאן אמר היום (שישי) בראיון לעיתון "אל-חליג'" היוצא לאור באיחוד האמירויות כי יתפטר מתפקידו אם יתברר שדגימות ה-DNA שנאספו בחקירת חיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח, לא יהיו תואמות "לחשודים הישראלים". הוא קרא לחשודים הישראלים "להגיע ולבצע בדיקות DNA ואז להשוותם לדגימות שנמצאו בזירת החיסול. אם הם לא יתאימו, אתפטר מתפקידי".

"אני מקווה שיימצא בכיר ישראלי אחד שיודה בביצוע הפשע, במקום להתחמק מתגובה בפני אמצעי התקשורת", הוסיף חלפאן, שעמד בראש חקירת חיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח לפני יותר מחודש בדובאי. "אם אל-מבחוח אכן היה טרוריסט כפי שהם (הישראלים - נ.י) טוענים, אז מה לגבי הישראלים שביצעו פשע על אדמה לא שלהם? אני לא מתכוון להתנצח עם העיתונים הישראלים משום שמשטרת דובאי מדברת באמצעות עובדות שלא משקרות".

חלפאן אמר אתמול בראיון לרשת הטלוויזיה "אל-ערבייה" כי "אם משטרת דובאי היתה יודעת שמדובר בבכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח, לא היינו מאפשרים לו כלל להיכנס למדינה". הוא ציין, כי
"דובאי מאפשרת אמנם למנהיגים מדיניים של חמאס להיכנס לשטחה, אולם היא לא מאפשרת לאנשי הארגון הלוקחים חלק בפעילות החשאית שלו", הסביר.

חלפאן גילה כי לאחר גילוי גופתו של אל-מבחוח, שחוסל בדובאי לפני יותר מחודש, עמדה משטרת דובאי להכריז כי מת מוות טבעי כי לא עלה שום חשד לרצח ולא ידעו במי מדובר. "התמונה התחילה להתבהר כשאדם פלסטיני שמכיר את אל-מבחוח ניסה להתקשר אליו לדובאי מספר פעמים אך לא השיג אותו. לאחר שנודע דבר הרצח, הוא עדכן את בני משפחתו ברצועה. לאחר מכן חמאס עדכן אותנו שמדובר בבכיר הארגון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully