וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק דנקנר: רשימת החשדות

5.3.2010 / 10:13

החשד: סידר לעצמו מסגרת אשראי של 12 מיליון שקלים ומקדמת שכר בסך 1.3 מיליון. בנוסף, היה מעורב לכאורה במתן הלוואות לטייקונים ומקרובים. חקירת יו"ר הפועלים לשעבר מסתעפת

חשדות נוספים נגד דני דנקנר: אילנה דיין חשפה אמש בערוץ 2 כי נבדק חשד לכאורה שיו"ר בנק לשעבר סידר לעצמו מסגרת אשראי של 12 מיליון שקל ומקדמת שכר בסך 1.3 מיליון שקל - בניגוד לנהלים. על פי החשד, עקף דנקנר את הנהלים המקובלים והגיש הצהרה שגויה על ההון שלו.

העיתון "ישראל היום" דיווח הבוקר כי כי חוקרי המשטרה יבדקו גם את הלוואות שניתנו בתקופת כהונתו של דנקנר כיו"ר בנק הפועלים. מדובר, בין השאר, בהלוואות לעיתון "מעריב", לחברת החשמל, לחברות של לב לבייב, לחיפה כימיקלים ולטאואר.

אתמול נודע כי שרי אריסון, בעלת השליטה בבנק הפועלים תזומן בימים הקרובים למסור עדות בפרשת דני דנקנר. בימים האחרונים מסר עדות בפרשה גם המנכ"ל לשעבר צבי זיו. לדבריו, "גורמים בבנק פעלו מעלי ומתחתי כדי לקדם עסקות".

היחידה הארצית לחקירות הונאה חוקרת בימים אלה את הפרשה, במסגרתה נחשד דנקנר בחשד למרמה והפרת אמונים. מקור משטרתי אמר אתמול ל-TheMarkerכי כי החקירה הסמויה מתנהלת מזה כמה חודשים ונוגעת לכמה פרשיות שונות שמרכיבות תמונה אחת של מתן אשראי למקורבים ללא אישורים מתאימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully