וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצרים: בורסות אסיה מרקיעות שחקים

נעם רודה

5.3.2010 / 8:45

דו"ח האבטלה בארה"ב שולח את בורסת טוקיו לזנק ב-2.2%, הונג קונג מוסיפה 9.9%. גם בארה"ב ואצלנו נחתם אמש המסחר במגמה חיובית. עד מתי נראה ירוק בעיניים?

בורסות אסיה עולות והין יורד בעקבות הירידה במספר דורשי העבודה בארה"ב, השיפור במשבר החוב של יוון והספקולציות כי הבנק המרכזי של יפן ינקוט באמצעים נוספים להרחבת האשראי במשק. טוקיו עולה ב-2.2%, סיאול מוסיפה 0.9%, הונג קונג מטפסת ב-0.9%, שנחאי עולה ב-0.4%, סינגפור מתחזקת ב-0.6% וטייוואן עולה ב-1.1%.

מדד MCSI אסיה פאסיפיק מוסיף 0.9% בטוקיו, והין נחלש מול 15 מתוך 16 המטבעות המובילים. עלות ביטוח האג"ח האסייתיות ירדה לשיעור הנמוך ביותר זה חמישה שבועות ותעריפי שילוח הסחורות זינקו בשיעור החד ביותר מאז יולי.

מגזר הטכנולוגיה מוביל את העליות. מניית סוני מזנקת ב-2.9% לאחר שהחברה הודיעה כי היא מפתחת קו חדש של טלפונים סלולריים. מניית לנובו מוסיפה 1.2%. מניית סמסונג עולה ב-1.7%. מניית HSBC הולדינגס מוסיפה 0.9%.

בטחון המשקיעים גבר לאחר שמספר תביעות האבטלה בארה"ב ירד משיא של שלושה חודשים, והפיג את החששות כי שיעור האבטלה שיפורסם היום יראה על האטה בהתאוששות. הבנק המרכזי של יפן ישקול נקיטת צעדים נוספים להתרת המדיניות המונטרית, כך דיווח העיתון "ניקיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully