וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע התפוצץ ליד אוטובוס ונהרג

קובי מנדל

5.3.2010 / 1:20

שמעון טוויזר, אסיר משוחרר בן 26, נהרג אמש לאחר שהאופנוע שלו התפוצץ בסמוך לאוטובוס עמוס נוסעים בקריית אתא. במשטרה מעריכים: טוויזר היה אמור להעביר מטען ליעד כלשהו, והפיצוץ היה "תאונת עבודה"

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכה: דורון שטיין)

רוכב אופנוע נהרג אמש (חמישי) לאחר שנצמד לאוטובוס בקריית אתא והתפוצץ. כמה מיושבי האוטובוס לקו בחרדה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של הרוכב, שמעון טוויזר, בן 26. חמישה פגועי הלם פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים רמב"ם וכרמל בחיפה. למקום הוזעקו כוחות משטרה גדולים אשר פתחו בחקירת האירוע. במשטרה מעריכים כי הפיצוץ היה "תאונת עבודה" וכי טוויזר אמור היה להעביר את מטען ליעד כלשהו, ולא היה בעצמו יעד לחיסול כפי שנחשד תחילה

מפקד מרחב חוף תת ניצב רוני עטייה הגדיר האת תוצאות האירוע כנס: "עוד מספר מטרים ורבים מיושבי האוטובוס היו נהרגים", אמר. עטייה אמר כי המשטרה שללה את האפשרות כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני. הוא הוסיף כי זהות רוכב האופנוע ידועה ומדובר בשמעון טוויזר, בן 26, תושב קריית ים שהשתחרר לפני זמן מה מהכלא לאחר שריצה שש שנות מאסר על ניסיון רצח באמצעות ירי. לדבריו, "לא ברור אם היה יעד לחיסול או שהיה בדרכו להניח מטען ואירעה תאונת עבודה".

נהג האוטובוס יגאל כהן סיפר לוואלה! חדשות כי נסע במרכז העיר. "שמעתי פיצוץ אדיר ממש מתחת לחלון שלי", שחזר. "השמשה הקדמית והשמשה שלי התפוצצה לרסיסים. במזל לא נפגעתי. ראיתי אש על הכביש עצרתי וראיתי חלקים של האופנוע מרוסקים לגמרי".

יוגב מורלי, מתנדב זק"א במקום, סיפר לוואלה! חדשות כי כתוצאה מהפיצוץ נפצעו חמישה בני אדם – כולם במצב קל או פצועי הלם. לדבריו, המשטרה סגרה את הרחוב לשני הכיוונים ופינתה את כל נוסעי האוטובוס מהמקום.

מנשה אליהו, עד ראיה סיפר: "הייתי במשתלה הנמצאת מרחק קצר מהמקום. רצתי לראות אם יש פצועים, למרבה המזל לא היו למעט רוכב האופנוע. ראיתי חלק מהקטנוע שעולה באש. אנחנו חווינו בקיץ טילי קטיושה והרעש שלהם הוא עמום לעומת מה שקרה כאן".

עדכון ראשון: 19:46

  • עוד באותו נושא:
  • קריית אתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully